(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kahve_lim88 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kahve_lim88 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sanırım dün, gün boyu siteye girilemedi geciken cevap için özür sistemsel bi arıza mı desem mukadderat ?! mı bilemedim belki de kedi girmiştir trafoya :)
Gündelik yaşamın teknolojik öğelerini aşkın kablosuzluğuna gönderen şiir... Kendi cahilliğimden dolayı bazı kelimelere fransız kalsam da, bu güzel yolculuk için teşekkürler.
sıradanlığın söz konusu olmadığı bir kalem olduğunu biliyoruz yine ironikliğin dibine vurup hüzün ile aşkı kokteyl yapıp sunmuşsun bize misafirliğin kısası makbuldür diyenlerden biri de ben olayım ,çıkayım yorumdan )))
ne bu acele Yıldız Hanım gelmişken bi çayımı içseydiniz :)
sıradanlık can sıkıcı olduğu gibi mükemmelliğin de aynı derecede can sıkıcı olduğu kanaatindeyim insanız ve iki durumun ara yerinde olmak daha makbul geliyor ve kalem yazarken kaygı taşımamalı bana göre aksi halde kendimiz olmaktan ödün verebiliriz
fazlasıyla sanallığın kol gezdiği alemde olabildiğince gerçeğe dokunmak gibi diyelim
Sıcacık bir sen ekleyi verdim şiirin sonuna:) Sitresi attı sanki Vallahi
kara gecelerin nüfuzunda kalbim ağrıyordu elime bir yıldız damlayacak gibi konmuşken yanağıma acıdan özlemlerimi unuttum belki
daha nice bir sema doğuracak gök yaşlanacak belki gemiler tutacak bacalarını yağmur dillencek rüzgarla ıslak sokak ta taşlar dingillenecek ağartacak yosunlarını bahçe nazı toprak toplayacak asırların nazlı çayında ayakta sileceğim göz yaşlarımı
eğilmeyeceğim bir salıncak kurmuşken göğe yıldızlar aydan sallanırken kararmadan mevsimler yaşlı gökten gece toplarken bu saatte tebrikler
..hüzünseliydi fransızcım sen yoktun..klavye başını kaşıyamıyormuş..aşk'ı hacklemeyi öğretmişsin hık diye burnundan kıl aldırmayanlara..iyi yürekli post-Şair..benim bile kilitlendi çenem mail adresinden..çok kutluyor seni benle site-sizler..tebrik ederim bu çok ciddi bir yaklaşım kabul buyurursanız size kahve içmeye gelemicez..saygılarımla :)
..çok ama çok iyisiniz Siz..çok demli sıcak çay suyu gözlerimle gelir parasıyla çayda çıra oynarım..şaka öte yana sen de olmasan şiir olur beri yaka..vallahi sizin yürünüzden elim düz yazamıyorum..nazik davetiniz için teşekkür ederim çok zarifsiniz iyi pazarlar dilerim efendim :))...