İki gözümün nuru canlar, Fani dünyaya geldim gidiyorum! Bağrı yanık bam teli can evime vurdukça Can evim de yer yerinden oynadı Oynadıkça, Gönlüm oldu deli divane de Yürek sesimi kimseler duy/a madı..!
Dertli gönlüm feryat figan eylese de Dilim lal, gönlüm sus pus! Ecel kapıyı çaldı çalacak! Nem kaldı geriye bilmem ama, Gönül ister ki çilekeş gönlümden geriye Gülizar bahçelerinden bir demet gül kala..
Can dedikçe can evimden vuruldum, Dost dedikçe muhabbet bağım kurudu, Akan çeşmelerim gözlerimde kurudu, İyilik kervanı duvarlarım üstüme yıkıldı, Umutlarım yüreğimi deldi geçti de Bir deli gönlüme laf geçiremedim gitti..!
İki gözüm iki çeşme yüreğimi dağlar, Fani dünyaya geldim gidiyorum! Gönül fermanını biçtim biçare, El aman diledim biçare gönül evimden, Kaldıysa bir nebze umut, sevgi... Yüreğimden yüreklere ektimde gidiyorum!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELDİM GİDİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELDİM GİDİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiriniz; duyguların dili, sevgi şelalesinin sesidir...
...........................................Saygı ve selamlar..