Yakılan bir sigara eşliğinde, uzaklara dalıp düşünürsün geçmişi, biraz haylaz biraz dingin , biraz hoyrat, biraz Seni Senden alan masal dünyası, kıpkısacık ömre ne çok şey sığmıştır..
Dalar gidersin uzaklara film seyreder gibi, teker teker canlanır mazi.. dalıp gittikce uzaklara, gözler de; kah bir damla gözyaşı birikir.. kah bir damla ışık yanar.. geleceğe köprü atılan yolda..!
Sevdiklerin sevenlerin olduğu gibi, nefret ettiklerin, nefret edenlerin olmuş.. aklına geldikçe; sigarandan bir nefes bir nefes daha çekersin.. içine çektikçe sigaranın dumanını yüreğinden kopup gelen dudaklar da tatlı bir tebessümle karışık, acı bir tebessümün tadı belirir..!
En can alıcı yerde film son bulur derin bir uykudan uyanır... gözlerini açarsın! derinlerden bir ses, "devamı yarınlar da saklı" der. işte o zaman var ya o zaman umutlara yelken açtığın andır..!
Kapkaranlık gökyüzünde bir tek yıldıza odaklanır izbe geçmişin çakıl taşlarını bir kenara bırakır, heybene azık ettiğin, geleceğin umutlarla bezenmiş masal dünyasın da masmavi gökyüzünün hayalini kurarsın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Masal Dünyası Hoyrat Ömür şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Masal Dünyası Hoyrat Ömür şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgiden ve güzel duygulardan yana kaleminiz ve o güzel duyarlı yüreğiniz hiç incinmesin böyle güzel eserleri bizlere sunduğun için doyulmaz bir paylaşım yürekten alkışlıyorum sen sevgili kardeşimi kutlarım başarılarınızın devamını dilerim
Sevgi yazan kalemiyin ritmi şiirlerin dansıdır…
...........................................Saygı ve selamlar..