Sessizliği yazmak istedim Dedi ki benzemem yazdığın şiirlere Dedim dilimde tüy bitti Tavrımı bakış tualime aktardı aynalar Dedi ki aksim kuş mu tünedi ağzına Tafran bana sökmez dedi zaman Sustum Eksildi harfler tek tek.!
Heveslendi anılar Herşeydim dedi bazen Dedim bazen hiç bir şey Bekledim sesi kısık gün terkisinde gecemi Yandı sevda yağdanlığı Yüreğimde gölge oyunları sanki Hacivat Karagözü olmayan karanlık bir duvar Belki oluşumu anlatıyor Perde arkası sinemde eriyen mum.!
İnledi gökyüzü Kılıç çekti kalem kükredi orman Şair uykudan uyan dedi Bulutsuz yağar mı yağmur Yağmur olsan da olsa sel gibi sözün Gözlerine bakamadığım çiçek yüzlüm Soru soramadığım Anlat Demir at gönlüme kimse duymasın Rüzgarsız titrer mi avucuna düşen yaprak.!
Sessizliği yazmak istedim Yazmadım yazamadım Sana yasaklanmışım Dilime dolandı bir şarkı Sus diyordu mavigeceler.!
Hani yüreğime astığım gözlerin var ya Yüzümü güldüren Sırdaşım oldu Sessizliğim oldu Sus dedim karanlığını sırtıma dayayan geceye Dinle dedim gözyaşına teslim olmuş vuslat Sanadır bu şarkı aşk postuna bürünmüş ayrılık Uzaklaştıkça ecele koşuyorum diyordu Mustafa Bozkurt Canlandı düşlerimde öldürdüğüm duygular Bir kez daha benli oldun mavigeceler.!
Sevgili Bir gün ya yalan söylerse bakışın Bil ki Beni bana düşman eder döktüğüm gözyaşım Bilesin ki Gölgelendiğimde bana güneşi getiren Kelime kalabalıklığında bulamadığım Vazgeçtim sensizlikte sessizliği yazmaktan Bil ki Alfabenin ilk harfinde sevdim seni Sen ise alfabenin son harfiyle zindana attın beni.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Alfabenin İlk Harfinde Sevdim Seni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Alfabenin İlk Harfinde Sevdim Seni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.