Bir düşün Baktığın her yer hoşça kal diyor gözlerine Tutunduğun her el bir veda selamında Tüm şehir üzerinde yürüyor sanki Kalbine kalbine yıkılıyor depremler Ve sen git diye haykırıyorsun avazınca Ki ben ne hoşça kallar gördüm biliyorsun Gel diye yalvaran hayaller kurardı hep.
Bir düşün Bıraktığın her gün gece oluyor sessizce Pencerenden esiyor rüzgarın en delisi Sarılıp gitmek istiyorsun, diniyor Atlayıp ölmek istiyorsun, yoruluyorsun Çünkü sen her gün binlerce kez ölüyorsun
Bir düşün Önünde koskoca yıllar var yaşayamıyorsun Takviminden bir yaprak dahi koparamıyorsun Yarınlarından çalıyorlar anlayamıyorsun Sokuluyorsun ince ince kaderine Bir hoşça kal daha diyemiyorsun.
Bir düşün Ayrılıklar neden var, nerede o aşıklar Neden hep yazın kar yağar, bahar neden ağlar Neden aşık olunur ki bu kadar Keşkeler, amalar, yorulmuş artık insanlar Tek bir isim kalmıştı geriye Adı Kaderiyle mahkum bırakılanlar.
Bir düşün Bir çift kumru kadar değildik biz Ölünce başımda bekleyenler olmadı hiç Gidince bekleyenlerden değildin Bırakılınca kal diyen olmadı bize Özleyenler hiç yoktu, hepsi yok oluştu Belki bir sır, belki bir hiçtik Sanırım biraz fazla içmiştik.
/
Ve bir düşündüğün bin oluyor artık Ve bir cesaretle gönderdiğin kalbimi Binlerce korkuyla geri istiyorsun.
Ki sen şimdi kesilen sesimi Kısalan hayallerimi Yorulan mağdur gözlerimi Hasreti, özlemi Ne kaldıysa geriye gizli Ne varsa açıkta şimdi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Düşün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Düşün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kurgu tekniği vurgu gücü ve duygu yüküyle muhteşem bir şiir olmuş. Beğenerek ve saygı duyarak okudum. Gönülden tebrik eder sonsuz başarılar dilerim. Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olması dileklerim ile sevgi ve saygılarımı iletiyorum. Dr. İrfan Yılmaz. Bodrum.
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız Kutlu Olsun…
............................................... Saygı ve selamlar..