Güller dalından kopmuş,canlı yaprağı yırtık Umutlarımız vardı,herşey güzeldi güya Mutluluk rüzgarları dağılıp gitti artık Tat kalmadı yaşamda,çekilmez oldun dünya.
Yelkenler fırtınada ,uzaklara açılır. Arada birlik yoksa, darmadağın saçılır. Haklılar haksız oldu, adaletten kaçılır. Tat kalmadı yaşamda,çekilmez oldun dünya.
Can bildiğim dostlarım yüzüme bakmaz oldu Yurdum elden gitse de ,kafaya takmaz oldu. Yanından geçsem bile,selamın çakmaz oldu. Tat kalmadı yaşamda,çekilmez oldun dünya.
Toplumun çekirdeği,o güzelim aile, Birer birer dağıldı,kimsede yok kaile. Söz anlatmak çok zordur,dik kafalı cahile. Tat kalmadı yaşamda,çekilmez oldun dünya.
Ana babaçocuklar inançları bambaşka, Güya saygı duyarlar yaşadıkları aşka. Yanlış yolda giderler,doğru olsaydı keşke. Tat kalmadı yaşamda,çekilmez oldun dünya.
Güvenme güzelliğe bir sivilce yok eder. Güvenme zenginliğe,kıvılcım helak eder. Mazlum olan insanlar, layığını hak eder Tat kalmadı yaşamda,çekilmez oldun dünya.
Karşıdan seyrederdik, ışıklı yamanları. Rahmet canlandırırdı,sararmış çimenleri. Tatlı dil getirirdi, küsüp te gidenleri Tat kalmadı yaşamda,çekilmez oldun dünya.
Acı çeker insanlar,tadın kalmadı hayat. Yediğimiz ekmekler kupkuru ve çok bayat Hep gözyaşı ve elem,her tarafta bir feryat Tat kalmadı yaşamda,çekilmez oldun dünya.
Hangi kapıyı çalsan, şehit anası çıkar. Bebeklerin ölümü, ciğerimizi yakar. Yağmur yerine gökten,ölüm mermisi akar Tat kalmadı yaşamda,çekilmez oldun dünya.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kartpostal Dünya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kartpostal Dünya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzel ve çok anlamlıydı şiir, yaşanan döneme tanıklık etti dizeler, şekliyle , duygusuyla ve vurgusuyla çok başarılı bir eserdi sevgili hocam , kutlarım kaleminizi bir kez daha , saygı ve selamlarımla
hürsel tarafından 6/13/2019 1:00:15 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yalanda olsa Dünya her şeye rağmen yaşamak güzel . Dünyayı yaşanmaz hale getirenler bilmezler mi aynı dünyada yaşadıklarını? Şiir ve seslendirme güzeldi eline diline sağlık selam ve saygılarımla
Gönül Dostu; Her zamanki gibi yine çok duygulu bir şiir okuttunuz... İlk emir OKU ile başlar… ......................................... Saygı ve selamlar..
Ölüm gelir ölüm öyle aniden Alır canı insan denen faniden Takdir Haktan Kaderi ilahiden Gelen gider ahiret makamına =========================== :::Sayfaya iz düşen güzel bir Şiir :::::Her daim güzel şiir, yazmalı Şair :::::::Tebrik ediyorum,Değerli ÜSTADIM
Sanat eseri bir tablo ve yine sanat eseri bir şiir... mükemmel bütünlük oluşturmuş. Kardeşimin duygulu , vurgulu ve edebi kaleminden; okunması, analiz edilmesi ve ilham alınması lazım gelen muhteşem bir şiir okudum. Gönülden tebrik ediyor ve sonsuz başarılar diliyorum. Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olması dileklerim ile sevgi ve saygılarımı iletiyorum. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
Acı gerçeklerin harmanı gibi harika bir şiir. Hepsi dik kafalı cahilin eseri. Ancak o beklenen son kendini göstere göstere geliyor. Korku dağları sarmış. İnşallah yakında o mutlu sonu da görür, dünyanın da çekilir olduğuna inanırız. Yüreğinize sağlık hocam. Tebrikler selam ve saygılarımla.
Dünya hali işte. Galiba aslolan herkesin aynalara doğru ve güzel bakabilmesi. Zira Dünyayı güzelleştirecek olan da , çirkinleştirecek olanda bu bakış. Çok güzel bir şiir okudum
Sanatın izdüşümüdür bu nadide yürek sesinin yine görselliğin sunumu ile de yüreklerimizi ihya ederken. Sevgili Ülkü Hocamı okumak ve değerli yüreğindeki güzelliklere vakıf olmak yine bir şereftir. Canım öğretmenim var olun. İyi ki varsınız. Güne yakışır sizin her nadide eseriniz. Öğrenci olmanın keyfini sürüyorum ne zamanki böyle müstesna bir sunumla karşılaşsam.
Sevgilerimle, en derin saygılarımla canım öğretmenim.
Dünya kimine tatlı, kiminde çok ahlı Hem ağladım hem güldüm, bir yanımda vahlı Tükendi itibarımız, günahlarımız saklı Tat kalmadı yaşamda, çekilmez oldun dünya..
Tebrik ederim Ülkü Hanım. Anlamı ve önemi okudukça dahada anlaşılan ibret veren ibret alınacak bir şiir.
Çok güzel bir Hal-i Pürmelal şiiri. Ahvalimizi çok da güzel yansıtmış bu nadide şiir. Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi esenlik dileklerimle...saygıyla.
bugün her nedense her yorumumu ikişer kez yazdım sanki... gönülden ilk gelen güzel düşüncelerimi sistem alıp başka yerlere attı...ne güzel bir şiirdi. aklımda kalan bu olumsuzlukların sebebinin gurur,kibir ve ihtirastan kaynaklandığını yazıyordum... tebrikler ve saygılar sunuyorum...
hürsel tarafından 6/13/2019 1:00:15 AM zamanında düzenlenmiştir.