Bu dünya ile yazarak ödeşmeyi seçtim. Susunca; daha çok şey anlatıyormuşum gibi geliyor. Sözcükler kendime ihanetim sanki.
Efsunlu bir vahanın bağrında savruldukça ufku olmayan zamana Bir devrin gölgesi düştü yüzü yenik ziyanlara. Daldıkça elimdeki resme kum saatinin akan sellerinde. Ters yüz oldu yaşam. İyi ve kötü doğru ve yanlış kavramında İndikçe derinlere belirlendi diğeri. Ruhumdan düş koparan ısıran cümlelerdi. Çıkarmak istedikçe kalbe batan geçmişi söyleyemediklerim ağırlaştırdı beni. Yıkılan köprülerde anlamlar boğulmaya mahkum edildi. Beklentilerin büyüklüğü hep kırgınlığa evrildi. Feryat figan estikçe kader Acının döşüne oturdu Zülfikar hoyrat girdabın uğultusu sardı an’ı. Var olmak kaosun anaforu olmalıydı Yoksa vurmadan ayaklar dibe en yükseğe nasıl çıkılırdı. Bir Şarap.. Bir de İnsandı Karanlığın mahzenlerinde olgunlaşan. Yalnızlığın dibini sıyırınca anladım ki; Kendi hayatına kiracıydı yaşamak. Ürperdim baktıkça içime Çırılçıplak kaldı duygular. Kazanan topraktı kaybedense ömür. Y/ok rolündeydi insan..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUM SAATİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUM SAATİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Bu dünya ile yazarak ödeşmeyi seçtim. Susunca; daha çok şey anlatıyormuşum gibi geliyor. Sözcükler kendime ihanetim sanki." _ Çok güzel hesaplaşma yaşama dair, dizelerle muhteşem bütünlük...
kazanan topraktı kaybedense ömür yok rolündeydi insan kendi hayatın da kiracıydı yaşamak kaybetmek ne çok da acıydı harika tebrikler yüreğin dert görmesin saygılar
Bu dünya ile yazarak ödeşmeyi seçtim. Susunca; daha çok şey anlatıyormuşum gibi geliyor. Sözcükler kendime ihanetim sanki. Hikayesi çok derin mükemmel bir şiir okudum Emeğinize yüreginize sağlık selamlar saygılar efendim....
çölde bir vaha ne kadar kıymet arz eder iyilik bir kalpte ne kadar güzel bir değer umut bir yürekte maviyi ne kadar çok sever bir duyguda bir şiir ne kadar güzel bir seda bir şiir, bir güzel ferda'da ne kadar ilham verici
bir yürek haykırmış güzel duyguların harmanı bir seda bereketli duyguların çiçek resitali akmış bahar özlemi gönülde çağlıyor gönül telinden zaman efsunlu bir bir dua misali coşkun ve anlamlı insana ait insanlık anlatıyor duyguların sağanağında.
Hoş geldiniz güzel dost, saygı değer Hocam. Size ve şiir olan en güzel duygulara merhaba.
“Şiir öyle bir orkestradır ki, bütün doğanın ve insanların sesini yansıtır”. ................................................................VICTOR HUGO.
.......................................Selam ve saygılarla.
biz okuyucularla paylaştığın için
tşkler saygı bizden