(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
EWET demekten başka şans tanımamışsınız ki değerli üsdatım.Mutlaka ewet diyecektir.Yine muhteşem bir anlatım,yine çok hoş samimi bir anlatım,sade bir dil,akıp gidiyor su gibi yüreklere...Kutluyorum...
Hayat gerçek yüzünü insanlara göstermez İnsanlar, ah insanlar, kördür gözleri görmez Dünyadan umutsuzum, insanlar rahat vermez Beni öbür dünyada, bulur muydun sevdiğim?
Öncelikle sayfa kadar şeref verip şiirimi ve emeğimi onura etmişsiniz kalbi şükranlarımı arz ediyorum kabulü istirhamımla..
Hayat gerçek yüzünü insanlara göstermez İnsanlar, ah insanlar, kördür gözleri görmez Dünyadan umutsuzum, insanlar rahat vermez Beni öbür dünyada, bulur muydun sevdiğim?
Harika dizeler itina ile secilmiş imgeler...Sevginiz daim olsun...
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
SEVGİLİ EYÜP CAN ANLATIM HAKKINCA DUYGU DOLU SİTEM DOLU ŞİİR DOLU DOLU ...YAKIŞMIŞ KURDELASI DA ...EPEYCE GEÇİŞ VAR İNŞALLAH ESKİ EYÜP E DOĞRU ...SENİ OKUMAK HER ZAMAN HER YERDE ÇOK GÜZEL KARDEŞİM
Bir kuş ölür ağaçta, bana değer bir ucu Uçsuz bucaksız yolun, ben olurum son ucu Sen işte, yalnızca sen, bir mucize sonucu Ol desem etrafımda, olur muydun sevdiğim? Çok beğendim.Tebrikler..
Bir kuş ölür ağaçta,bana değer bir ucu. ..... Sevmediğim halde,keşke diyebileceğim...keşke tüm insanlar bu duyguyu biraz da olsa taşısalar yüreklerinde... ..... Kaleminize sağlık.
Hayat gerçek yüzünü insanlara göstermez İnsanlar, ah insanlar, kördür gözleri görmez Dünyadan umutsuzum, insanlar rahat vermez Beni öbür dünyada, bulur muydun sevdiğim?
duru su gibi...akıveriyor...imgelerle boğulmadan bununla ne anlatmış diye zorlanmadan...dedim ya dupduru...güzeldi üstad güzel...papatyalar yüreğine sevgi ile
Dolu dolu bir şiirdi. Hayatı tüm çarpıklıklarıyla ele alıp, ve şiiri sevgiliye hitaben söylüyormuş gibi bir anlatımdı.. Çok beğendim, çok takdir ettim. Yüreğinize sağlık...
Hayat gerçek yüzünü insanlara göstermez İnsanlar, ah insanlar, kördür gözleri görmez Dünyadan umutsuzum, insanlar rahat vermez Beni öbür dünyada, bulur muydun sevdiğim
Hayran oldum, gıpta ettim, feyz aldım.
Seçtiklerimde çaresiz :))
Saygılarımla değerli üstad.