(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilirsin turnalar telli tellidir Bilirsin goncalar kızıl dillidir Benim şiirimin sonu bellidir Varışsa bu varış, sana varıştır
her yönüyle çok başarılı bir hece çalışması kurdeleyi fazlasıyla hakeden ... kutlarım gönül güzelliklerinizi değerli şair ... sevgim saygım selamlarımla..
turnayı gözünden vurasım geldi ilahi sevgiye varasım geldi dünyayı nur ile karasım geldi bu yürekten gelen bir haykırıştır....OKTAY ZERRİN- BAFRA
Değerli kardeşime bir dörtlük de benden olsun istedim..inşallah duygularınıza hitap edebilmişimdir.. güzel şiirinizi de bu vesileyle yürekten kutlarım efendim...sevgi ve saygımla..selamlar...
Değerli üstadım, bu muhteşem şiiri okumakta geç kalmışım... Sizin sayfanıza yakışan güzellikteydi... Her türlü yorumun ötesindeydi... Sadece yüreğinizin sesine eşlik ediyorum izninizle...
Hayat, ince bir yol, yoldan ötesi Sermayesi ömür, birgün bitesi Bazen bir şiirden duyulur sesi Mısra mısra son menzile eriştir.................varol
varol tarafından 7/24/2008 11:55:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
İster divanda ol, ister sedirde İster bu yarışın sonu nedir de Hayat galip gelmek üstü /nedir de Galibi olmayan, meçhul yarıştır ...çok hoş dizeler: kutlarım !
Yakından bakınca seçilmeyenin
Aslında fiyatı biçilmeyenin
Toplasan fiyatı üç beş kuruştur
Budur !
Saygımla...
mezo