Ulusun destansı Gökbörü,gökte dolunay var bu gece, Geri dönüyoruz,Ergenekondan çıktığımız o güne. Türk’ün o kutsal tini kısmet olmadı her bedene, Biz nerede hava soluyorsak,Tengiri biz menen.
Bize Bozkurt yoldaş oldu,Dedem Korkut öğüt verdi, Bize atam Oğuz miras bıraktı,kanımızda ki asaleti, Gök kökenli atı sürdük bozkırlarda,altındandı yeheri, Şamanım hep söylerdi yüreğimize,Tengiri biz menen.
Metehan ile çizdik önce büyük resmi,tarih sayfalarına, Kağan Attila ile girdik Avrupa’ya,kurt başlı bayraklarla, Anadolu’ya,Malazgirt’den yücelik getirdik Alparslan’la, Bir yanımız Atatürk,bir yanmız Resulzade,Tengiri biz menen.
Fatih Sultan Mehmet,Sultan Süleyman ne kadar Türkse, Safevi Şahı İsmail,Afşar Nadir şah da o kadar Türktür. Çaldıran savaşında mezhebimiz insan olsaydı keşke, Hayır bölünmezdik,bundan sonra,Tengiri biz menen.
Vagif Seyyah
Üstad Ozan Arif’e Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tengiri biz menen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tengiri biz menen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mekanı cennet olsun büyük ozanımızın.