(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gelincik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gelincik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
buradaki paylaşımları değerli kılan , yazılanın okuyan ile arasında kurduğu manevi köprüdür bence
şiiri okuyup hakkında kelam eden her kalem kıymetlidir vaktini ayırıp kendi hislerini aktarmıştır bu yüzden kuru bir teşekkür yerine misafir bilip ağırlamak daha makbul diye düşündüm her zaman
Teşekkür ederim Fransız,geçende bir arkadaşım sizi tanıyıp tanımadığımı sordu bana faceden..Hiç sohbetim yok dedim.Defterde hiç kimseyle yok aslında.Ama yazdıkları,düşündükleri ile o kadar çok tanıyorsunuz ki;Yazan arkadaşlarınızı..Ruhları ister istemez yansıyor yazdıklarına..Ve kendiniz gibi düşünen yazanlara kayıyor yüreğiniz ve yorumlarınız yavaşça.Bugün dışarıdan sizin şiirinizi okudum,ve yorum yapmak için deftere girdim.Sanırım sevgi dostluk düşünce karşılığını buluyor her halükarda.Var olunuz sevgileriniz bitimsiz olsun yaşam anahtarında şairim.
İncinir gibi sevmek, incitmek gibi, incinmenin şiiri, gelincik gibi incinen, incinebilir olmak, aşk iki kişinin birbirini incitmesidir aslında... belki de incinmeyi seviyoruz ve de incitebilme ihtimalini...
Anahtar onda ister girer ister elinde tutar
Sevgilerimle