Duruyorum bir başına gece karanlığı bakışlarla hayallerimi karanlık yollarda sahte kahramanlar kaplamış hele bir geçeyim diyorum karanlık çöken orman izin vermiyor kararlıyım yine de geri çekilmemeye .
Akşam oldu mu yüzüme çiğ damlıyor elerki özleminle sen hep ruhumda duruyorsun bulutlar öncülük ederken yollarıma akşam vakti izler kaybolana kadar çıkmaz patikalarda geziyorum kapılıp rüzgârına hıçkırıklarla öylece yalnızlığımla kara yazgının akışına.
Kimi zaman peşime bir kuş sürüsü takılıyor ikide bir çıkıp geri gelse de hüzün yeter ki bir daha öne eğilmesin başım sonsuz işkencelerle taşlaşmış kafalarla muhatap olmaktansa varsın en büyük sessizliğin yolu bizden geçsin bir nefesin gölgesiyle terk edilmişliklerde.
Ey kapkara yürek ey karanlık geceölüm karası eşliğinde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Elerki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Elerki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygular hisler ve anlatımlar su gibi. aktığı bir zaman.işte o zamanın meyvesi olan. eseri Kutluyorum ve başarılarınızın devamını diliyorum. Selam ve saygılarımla.
Umudun yakasına yapışıp yaşam sevincini duyumsayarak yaşama sıkıca tutunmak ve her zaman mücadele etmek aydınlığın üzerini örten kara bir tabakayla. O öyle bir tabaka ki; (başları taştan) ne kadar anlatırsak anlatalım kendi karanlıklarında boğulurken bizi de çekmek isterler yanlarına. Ne güzel demiş üstad Çocuklar inanın inanın çocuklar Güzel günler göreceğiz güneşli günler Motorları maviliklere süreceğiz Güzel günler göreceğiz güneşli günler (Nazım Hikmet)
Şiiriniz çok derin hocam.. Toplumca karanlıklardan sıyrılıp nice aydınlık günlere dileklerim, şiir için tebrik ve saygılarımla...
Duruyorum bir başına gece karanlığı bakışlarla hayallerimi karanlık yollarda sahte kahramanlar kaplamış hele bir geçeyim diyorum karanlık çöken orman izin vermiyor kararlıyım yine de geri çekilmemeye . Dunyanın aci gerceği..Yureginiz dert gormesin..saygımla
Eşitlik her yerde olmalı doğa da dahilinde..
Yürek sesiniz var olsun saygılarımla..
Ferda,ca tarafından 2/8/2019 11:45:54 PM zamanında düzenlenmiştir.