Duman duman tükenen bu güne yalnız seni görmek için direndim köksüz bir ruh ve denize özgü o yalnızlıkla günbatımına kadar
ve şimdi içime kabaran tatlı bir hüzün batan günün çarptığı ilk camdan yansıyan ışıklar gibi tedirgin.
Boğazıma takılan o saçma hıçkırıkla birden o yansıyan kızıl ışıklarla şaşkın tepelere ulaştım ve geçmiş güne baktım tedirgin bu ruh sessizliğinden irkilerek
yana yana sular geri çağırıyordu güneşi ne büyük ve ölümsüz bir aşkın çağırışıymış bu.
Bu sonsuzluk kızıllığının altında içimde hâlâ derin bir karanlık korkusu var ya yarın bu güneş her şeyin bambaşka olduğu bir zamana uyanırsa
ayıp olur mu ki o zaman o koskocaman masum gözleri sevmek yeniden.
Ya da deniz tutulmasının başlamasıyla eski sokaklar gibi keşmekeş olursa ruhum güneşe tutulmuş ay gibi avare dolanırsa karanlıklarda
ve elveda dersem daha doyamadan sabaha işte budur en kalbi huzursuzluğum.
Yüreğimin tam ortasında öylesine büyük bir yorgunluk var ki...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Günbatımı Kanyonunda yalnız bir imgelem ağacı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Günbatımı Kanyonunda yalnız bir imgelem ağacı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya da deniz tutulmasının başlamasıyla eski sokaklar gibi keşmekeş olursa ruhum güneşe tutulmuş ay gibi avare dolanırsa karanlıklarda ve elveda dersem daha doyamadan sabaha işte budur en kalbi huzursuzluğum.
Yüreğimin tam ortasında öylesine büyük bir yorgunluk var ki...
Şiir sev, Şiir oku, Şiir yaz...
..................................... Saygı ve selamlar..