Kıpırtılarınla sol yanımdayken, Kim bilir kaçıncı vuslat içişim. Sen damarlarımda, sen canımdayken Senden başkasıyla olmadı işim.
Bazen bir yumruk olur muhabbet İnsanın gelir tam göğsüne kurulur Boğazını yakar acı bir tat Bakışları donar Gözleri dalar Bir derin mavide Can kanar
Uzak değildir oysa Yakın da değildir Orada hasret çekilen birisi vardır Gidilip ama dönülmeyen o ülkede Sevdikleri vardır Kim bilir?
Saatler tembeldir Gün geçmez, gece bitmez Mesafelere asılır zaman Tesbih taneleri saçılır kuytulara Ad olur yaşanmışlıklara
Islanır kirpikleri sonra Kilitlenir bakışları sabit bir noktaya Usunda silik bir hayal belirir Ölümü düşünemez Ölmeyi de Ölümden öteyi belki Sanki yarın geliverecekmiş gibidir Gönderdikleri Sanki hep hayatındadır sevdikleri Sanki hiç gidilmemiş gibi
Yarım kalan hikayelerin kahramanlarını Bir daha asla göremeyeceğini Kendisi de kati olarak bilir Bilir bir daha yanında olamayacağını Böylesi gidişlerin akıbetini hem çok iyi bilir Fakat canındakini ne yapsın Her nefes alışında Canındakiyle irkilir. Çünkü böylesi bir ayrılığa alışmak için Gidenlerin yerine hep Can denilen bahçeye Bir umut ağacı dikilir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UMUT AĞACI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UMUT AĞACI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlam dolu ve anlatımı mükemmel bir serbest vezin şiiri okudum. Bu nadide eseri ve değerli kalemi yürekten Tebrik ederim. En içten selam ve saygılarla, nice böyle güzel şiirlere.
Umut varlıktan iyidir derler. Çünkü insanı diri tutan o dur. Umut filizin yeşerdikçe huzurun da güzelleşir. Vuslat olmasa bile hep olacağını hayal edin. Güzeldi; tebrikler.