neden susuyorsun, konuşunca adiliğin ortaya çıkacak diye mi korkuyorsun? susma konuş; anlat bana çektirdiklerini,,, bana derbederliğimin nedenini soruyorlar açıklayamıyorum, susma sen anlat,ben anlatmaya utanıyorum, herkesin bana "biz sana demiştik!"demesinden korkuyorum, susma anlat bana ettiklerini, ben anlatmak istemiyorum.... canıma saldığın bu ateşi söndüremediğimi, bu hicran selinde sürüklendiğimi, senin gibi bir adiyi sevdiğimi, ben anlatamıyorum sen anlat... anlat onlara,de ki; "ben onu yaktım" de, "ben onun hisleriyle oynadım, onu yıllarca kandırdım" de, söyle; de ki yanımda olması beni hiç mutlu etmedi, ben onu "duygu" gibi yaşadım de, aslında o benim hiç kalbimde değildi, ben onunla sadece gönül eyledim de, ilkkez beni sevdiğini bildiğim halde, onun beni sevmesini istedim de, ama ben sevemedim de, yanındayken hep "duygu"yu düşündüm, onu bu zalim aşka sonunu bile bile düşürdüm de, evet kandırdım de kabul ediyorum de, de ki;benim karakterim buydu işte, bana acıdığın için benimle gezdiğinide, günahımı ödeyemezsin diye yanımda olduğunuda söyle... söyle!söyle!söyle!!!!! bana çektirdiklerini bir bir söyle!!! benim daha kaleme alamadıklarımı söyle, bunlardan daha fazlası olduğunu, yıllarca beni süründürdüğünü söyle, söyleyemiyorsun değil mi? korkuyorsun adiliğni anlarlar diye, o zaman bana söyle; ...............ya da hiçbirşey söyleme.... gözümde değerin kalmadı zaten, iyice seviyeni çukur etme....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
!!!!!!!!!!<>!!!!!!!!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
!!!!!!!!!!<>!!!!!!!!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
neden susuyorsun, konuşunca adiliğin ortaya çıkacak diye mi korkuyorsun? susma konuş; anlat bana çektirdiklerini,,, bana derbederliğimin nedenini soruyorlar açıklayamıyorum, susma sen anlat,ben anlatmaya utanıyorum, herkesin bana "biz sana demiştik!"demesinden korkuyorum, susma anlat bana ettiklerini, ben anlatmak istemiyorum.... canıma saldığın bu ateşi söndüremediğimi, bu hicran selinde sürüklendiğimi, senin gibi bir adiyi sevdiğimi, ben anlatamıyorum sen anlat... anlat onlara,de ki; "ben onu yaktım" de, "ben onun hisleriyle oynadım, onu yıllarca kandırdım" de, söyle; de ki yanımda olması beni hiç mutlu etmedi, ben onu "duygu" gibi yaşadım de, aslında o benim hiç kalbimde değildi, ben onunla sadece gönül eyledim de, ilkkez beni sevdiğini bildiğim halde, onun beni sevmesini istedim de, ama ben sevemedim de, yanındayken hep "duygu"yu düşündüm, onu bu zalim aşka sonunu bile bile düşürdüm de, evet kandırdım de kabul ediyorum de, de ki;benim karakterim buydu işte, bana acıdığın için benimle gezdiğinide, günahımı ödeyemezsin diye yanımda olduğunuda söyle... söyle!söyle!söyle!!!!! bana çektirdiklerini bir bir söyle!!! benim daha kaleme alamadıklarımı söyle, bunlardan daha fazlası olduğunu, yıllarca beni süründürdüğünü söyle, söyleyemiyorsun değil mi? korkuyorsun adiliğni anlarlar diye, o zaman bana söyle; ...............ya da hiçbirşey söyleme.... gözümde değerin kalmadı zaten, iyice seviyeni çukur etme....
yüreğine sağlık kalemin daim olsun ... öfkeli bile yazsan senin kaleminden döküldüğü için mükemmel oluyor... tebrik ederim.... esen kal...
güzel bir ihtiras ve çarpa çarpa geliyor kelimelerin ..... umarım bütün sitemini bu şiirde dökmüşsündür... ve artık mutluluğa yol alıyorsundur sevgili şairem....
Kis Günesi arkadasim siirin güzeldi. Ama sanki bir yoruma cok kizmissin. Halbuki yorumuda okudum. Yukaridaki yazi bir alinti bunun icinde gecen her kelimeyi üstünüze almamalisiniz. Zaten yorum bölümünde sizin siirinize begenisini anlatiyor arkadas. Kimseyi kirmayalim lütfen helede bir sevda siirinde gönül kirmak hic olmaz. Herkesi sevelim. Kutlarim güzel siirinizi ve acik yüreginizi. Yanlis anlamadir diye düsünüyorum...
sitem sitem ve yine sitem sana ne desem al oyna ben oyunçağınım ama kırma beni hayatım sen oldun ama karanlık adi bir hayat bıktım artık bu hayattan yeter bırak hayatımı oynama hayallerim le cek git
Vay adi vay diyesim geldi...Dedim bile...Bir genç kızın hayallerini yıkmak...Onu gözü yaşlı bırakmak... Bundan daha büyük günah var mı acaba...Allah yardımcınız olsun...Selam ve Sevgimle...
Bir genç kızı dedim ama sonrada pişman oldum..Baktım profil gizli ...Umarım pot kırmadım..Olsun..Kız olsun erkek olsun...Kısacası bir insanın duygularıyla oynamak..Onu öldürmekten daha kötü bence...
cetiner07 tarafından 6/9/2008 9:54:08 AM zamanında düzenlenmiştir.
ben sizin yorumunuzdan hiç bişey anladım ve bu yorum hiç hoşuma gitmedi.sen nerden bileceksin beni seviyorum kelimemin yalan olduğunu.bu ne ukalaca yorum ya!!!!beğenmediysen şayet şiir bana incitici yorum yapma.ben şiirde masumluk filan katıp herkesi seviyorum kelimesinden uzaklaştırmıyorum.çok saçma bi yorum,çok alakasız bi yorum,çok itici bi yorum!bu da sizin yorumunuza yorum!!!!!
Can dost, yüreğinizin yangınını çok iyi anlıyorum. Aşka, sevgiye ve fedakarlığa layık olmayanlara bu güzel değerler sunulunca kendilerini bir şey zannederler.Siteminiz çok yerinde, ama hitap sözcükleriniz gene de biraz ağır gibi geldi bana. Şiirinize gelince: Mükemmel... Yorum katmaya dilim varmıyor. Tebrikler... Selam ve muhabbetlerimle.
kim demiş türk şiiri bunalımlı paranoyak şizofren kimseler eline kaldı diye anlamsız söz yığınına terk oldu türk şiiri diye enfeees harikulaaade işte hepsi bu arkadaşım ne güzel öztelemişsiniz mükemmmeeeel olağaaanüstü gözlerimden yaş geldi muaaazzaam
neden susuyorsun,
konuşunca adiliğin ortaya çıkacak diye mi korkuyorsun?
susma konuş;
anlat bana çektirdiklerini,,,
bana derbederliğimin nedenini soruyorlar açıklayamıyorum,
susma sen anlat,ben anlatmaya utanıyorum,
herkesin bana "biz sana demiştik!"demesinden korkuyorum,
susma anlat bana ettiklerini,
ben anlatmak istemiyorum....
canıma saldığın bu ateşi söndüremediğimi,
bu hicran selinde sürüklendiğimi,
senin gibi bir adiyi sevdiğimi,
ben anlatamıyorum sen anlat...
anlat onlara,de ki;
"ben onu yaktım" de,
"ben onun hisleriyle oynadım,
onu yıllarca kandırdım" de,
söyle;
de ki yanımda olması beni hiç mutlu etmedi,
ben onu "duygu" gibi yaşadım de,
aslında o benim hiç kalbimde değildi,
ben onunla sadece gönül eyledim de,
ilkkez beni sevdiğini bildiğim halde,
onun beni sevmesini istedim de,
ama ben sevemedim de,
yanındayken hep "duygu"yu düşündüm,
onu bu zalim aşka sonunu bile bile düşürdüm de,
evet kandırdım de kabul ediyorum de,
de ki;benim karakterim buydu işte,
bana acıdığın için benimle gezdiğinide,
günahımı ödeyemezsin diye yanımda olduğunuda söyle...
söyle!söyle!söyle!!!!!
bana çektirdiklerini bir bir söyle!!!
benim daha kaleme alamadıklarımı söyle,
bunlardan daha fazlası olduğunu,
yıllarca beni süründürdüğünü söyle,
söyleyemiyorsun değil mi?
korkuyorsun adiliğni anlarlar diye,
o zaman bana söyle;
...............ya da hiçbirşey söyleme....
gözümde değerin kalmadı zaten,
iyice seviyeni çukur etme....
yüreğine sağlık kalemin daim olsun ...
öfkeli bile yazsan senin kaleminden döküldüğü için mükemmel oluyor...
tebrik ederim....
esen kal...