(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sizin olsun... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sizin olsun... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
alın ya; o da sizin olsun!!! hayat çok az verir ama çokt alır ne ister bilinmez ama ister şaiir dosttt. hayat değilmi bize bu güzel dizeleri yazdıran kalemin daim olsun.. ,sevgi ve şiirle kalın...
Okadar karamsar olmayın şairim. Yorgun kalbi dinlendirirseniz eskisinden daha iyi çalışır. Elinize gönlünüze sağlık.Bu güzel şiir için sizi kutluyorum.
kader cilveni hep bana gösteriyorsun, söyle hayat,sen benden ne istiyorsun, yorgun bir yürek kaldı bana benden hediye, alın ya; o da sizin olsun!!!
ÜSTADIM SANMA Kİ DÜNYADA TEK DERLİ SENSİN,SANA GELENE KADAR GÖR Kİ NELER VAR, YÜREĞİNİZ NE KADAR YORGUN? HANGİ ACILARI NE KADAR GÖĞÜSLEDİ BİLMİYORUM AMA DAHA YORGUN YÜREKLERİN OLDUĞUNU DÜŞÜNEREK SEVİN DERTLİ YÜREĞİNİZİ SEVGİ VE SELAMLAR.
kader cilveni hep bana gösteriyorsun,
söyle hayat,sen benden ne istiyorsun,
yorgun bir yürek kaldı bana benden hediye,
alın ya; o da sizin olsun!!!
hayat çok az verir ama çokt alır ne ister bilinmez ama ister şaiir dosttt.
hayat değilmi bize bu güzel dizeleri yazdıran kalemin daim olsun..
,sevgi ve şiirle kalın...