(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yok şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yok şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gitmek için unutmak mı yoksa unutmak için gitmek mi gerekir bilmiyorum...
bilmiyorum içimi yakan bu kor ne zaman sönecek. gözyaşlarımla ıslansa da tüm beklemelerim sonu vuslatsa varsın aksın gözlerimden sevdam kadar çoşkun, sevdam kadar katıksız, sevdam kadar sonsuz gözyaşlarım.
lakin beklenen gün gelmeyecekse, sevda türküleri düşmeyecekse dilime, değmeyecekse gözlerin gözlerime...
bilmiyorum gitmek için unutmak mı yoksa unutmak için gitmek mi gerekir inan bilmiyorum... .................................................
GİTMEK Mİ ZOR KALMAK MI?
İKİSİNDEDE UNUTULMAYACAĞI KESİN..... ŞAİRİN KALEMİNDE GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM ESEN KALIN
tülay bilgin tarafından 6/9/2008 9:05:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
bilmiyorum gitmek için unutmak mı yoksa unutmak için gitmek mi gerekir inan bilmiyorum... ... Tebrikler hoş dizelerinize... muhabbetlerimi bırakarak ayrılıyorum sayfanızdan...
duygular mantıktan öte yol alsada bazen sevgi vazgeçmektir ve zamana bırakmaktır şiir dostu.. gerçi kelin merhemi olsa başına sürer misali yorum yazmak kolay ama uygulamak....:) kutlarım kalemi... maviler yüreğinize...
gitmek için unutmak mı
yoksa unutmak için gitmek mi gerekir
bilmiyorum...
bilmiyorum içimi yakan bu kor
ne zaman sönecek.
gözyaşlarımla ıslansa da tüm beklemelerim
sonu vuslatsa varsın aksın gözlerimden
sevdam kadar çoşkun,
sevdam kadar katıksız,
sevdam kadar sonsuz gözyaşlarım.
lakin beklenen gün gelmeyecekse,
sevda türküleri düşmeyecekse dilime,
değmeyecekse gözlerin gözlerime...
bilmiyorum
gitmek için unutmak mı
yoksa unutmak için gitmek mi gerekir
inan bilmiyorum...
.................................................
GİTMEK Mİ
ZOR KALMAK MI?
İKİSİNDEDE UNUTULMAYACAĞI KESİN.....
ŞAİRİN KALEMİNDE GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM ESEN KALIN
tülay bilgin tarafından 6/9/2008 9:05:40 AM zamanında düzenlenmiştir.