(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LÂ HAVLE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LÂ HAVLE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Lâ havle ve lâ kuvvete illâ billâhil aliyyil azîm Güç ve kuvvet, sadece Yüce ve Büyük olan Allah’ın yardımıyla elde edilir.”Şiirin içeriği çok güzeldi Allah razı olsun Allah a dua dua yalvarmak ne güzel..ALLAH hak yoldan ayırmasın cümlemizi.Maddiyatın maneviyatı çökerttiği günümüzde Allah manevi uyanış nasip eylesin tüm gaflette olanlara..Zahirden kurtaran düşündüren yönüyle anlamlıydı şiiriniz...Selam ve dua ile..
Usta kalemden yine güzel bir eser kutlarım hocam.. Kalemin ve kelamın daim,ömrünüz uzun olsun . Hayırlı günler değerli dost kalem..Selam ve saygılarımla
Gönül dostu; Öz ve anlamlı, emek yoğun çalışma olmuş… Tebrik ederim… Şiir iyiliğin anasıdır… ............................................... Saygı ve selamlar..
Güç ve kuvvet, sadece Yüce ve Büyük olan Allah’ın yardımıyla elde edilir.”Şiirin içeriği çok güzeldi Allah razı olsun Allah a dua dua yalvarmak ne güzel..ALLAH hak yoldan ayırmasın cümlemizi.Maddiyatın maneviyatı çökerttiği günümüzde Allah manevi uyanış nasip eylesin tüm gaflette olanlara..Zahirden kurtaran düşündüren yönüyle anlamlıydı şiiriniz...Selam ve dua ile..