(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSANOĞLU... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSANOĞLU... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostu; Kalemin güzellikeri yazmak istemiş ve yazmış... Beğendim... Şiir iyiliğin anasıdır… ............................................... Saygı ve selamlar..
Şu küçücük dünyada şiir paylaşmasak görüşemeyeceğiz öyle mi?
Oysa "Mahşerin Dört Atlısı"ndan bir ikimiz kaldık geriye"
Şairağam'ın vefatından sonra ilham da kayboldu, heves de. Vefatından bir hafta kadar önce Türkiye'deydim. Uzaktan hal hatır sormak yerine, yine ziyaretine gitmeyi, sürpriz yapmayı düşünüyordum ki vefat haberini aldım.
Çok sevdiğim ve değer verdiğim bir ağabeyimizdi.
Allah (c.c.) rahmet etsin. Mekâni cennet olsun.
Sağlıklı ve her zamanki yerinde olmana sevindim. Arada bir hareket etseniz, spor yapsanız fena olmaz.
Şiire gelince;
Bu teveccühünüze bir "RUBAİ" ile teşekkür edeyim
Diyorlar ki biraz gayret; silinmez bir izin olsun Şu âlemde şuârâ çün divan kurduk, dizin olsun... Musallaya konan bahtım; tadımlıkmış benim devrim Nasıl olsa talan ömrüm, kalan ömrüm sizin olsun...
Kalemin güzellikeri yazmak istemiş ve yazmış...
Beğendim...
Şiir iyiliğin anasıdır…
............................................... Saygı ve selamlar..