Sol yanım karıncalanıyor Dudaklarım morarıyor Hani neredesin Sen Solumdun Sen Soluğumdun Hangimsin söyle * Sol yanım eksik Sol yarım yaralı İlacım mı? Derdimin dermanı mı? Neyimsin söyle... * Sensiz dilim lal Sözlerim sus pus konuşmaz Kulaklarım s/ağır Duymaz senden başkasını Gözlerim kör Görmez hiç bir şeyi Hangimsin söyle... * Sol yanım acıyor Yüreğim kanıyor Her kes gördü Dünya âlem biliyor Bir tek sen bilmiyorsun Sen görmüyorsun Neyimsin söyle... * Umutlarım yok oldu Hayallerim öldü Aramıza karaçalılar gerdin Hayatımı çaldın Beni ortada bıraktın Bir varsın Bir yoksun Neyimsin söyle... * Yalnızlığımda Gözlerimden dinmez akan damlalar Birikir derya olur Kabuklaşan yaralarım kanar Ben sensizim Hayat bensiz Kelimeler yetersiz Konuşamıyorum Sen nesin söyle…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖYLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖYLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül Dostu; Her zamanki gibi yine çok duygulu bir şiir okuttunuz... İlk emir OKU ile başlar… ......................................... Saygı ve selamlar..
Usta kalemden yine güzel bir eser kutlarım hocam..Kalemin ve kelamın daim,ömrünüz uzun olsun . Hayırlı Cumalar,mutlu huzurlu ve sağlık dolu günler değerli dost kalem..Selam ve saygılarımla
Sevginin ayrılıkla imtihanı kalemi ve gönlü incitmiş. Ne güzel ama bir o kadarda özlem ve hüzün dolu mısralardı Ahmet bey. Gönlünüze,kaleminize hüzün değmesin. Sevgilerimle
Her zamanki gibi yine çok duygulu bir şiir okuttunuz...
İlk emir OKU ile başlar…
......................................... Saygı ve selamlar..