(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
maya takvimi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
maya takvimi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"o zamanlar saçmayı sapan ile vuruyorduk don lastiğiyle bağlıydı kızların ikiz örgü saçları"
Annemde saçlarımı iki örük yapıp, don lastiğiyle bağlardı.:)) Sapsarıydı saçlarım ve çocuklarla kavga ettiğimde sarı pisi diye kızdırırlardı. Nefret ederdim sarı saçtan ve annemin çayla ıslatıp ördüğü don lastikli örüklerden. Ondandır hep siyahı sevmem ve siyaha boyatmam. Hemde mavi siyah.. Al işte bütün sırrımı ifşa ettim gördün mü. oysaki esmerim diye kendimi baya inandırmıştım .
Bu arada altını hiç sevmem ama hiçç. Takı takmaya başladığım andan itibaren hep gümüştür benim favorim. Hem fazla ederi yok, hemde altın kadar değeri,düşmanda kazanmazsın. Velhasılı can çamura da düşse, ederi fazla olanın düşmanı da, alıcısı da çok oluyor.
Gümüş kişiliktir çünkü..
Sevgilerimle..Güne güzel uyan emii..
Dilek USTA tarafından 11/14/2018 9:55:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
Eski yıllardan bu yana her güzel şeyin nasıl hızla değiştiğinin en güzel anlatısı idi şiir. Sadakat ve aşk yerlerde sürünüyor şimdilerde. Yalnız şu kızların iki örgü saçlarını don lastiğiyle tutturduklarını hiç hatırlayamadım o kadar da zorladım kendimi ama:)
Senin kalemindeki rahatlık var ya, o senin tarzın işte. Çok iyi yazıyorsun kabul etmek gerekir ki.
ya şu beyaz renkli lastikler vardı..daha çok pijamalarda kullanılan anneler çocuklarını hacı şakirle leğende yıkayıp saçlarını örerdi kurdele murdele nerden bulunsun köy yerinde :) lastik dediğim o
önceden her şey metalikleşiyordu şimdilerde dijital yapay zeka hologram.derken sonumuz hayırlısı
boşuna değil kel ilacı bulsa önce kendi başına sürer.sadakati olmayan kendine hayrı yokki karşısındakine bağlılık yemini etsin.etsede üç gün sonra bağı çözülür.altın, pırlanta sıradan madenler, aynı para.bunların maddi veya manevi hiç bir değeri yok.değer biçen, sonrasında birbirlerini biçen yine aynı insanlar.tüm meziyetler ve bilinmeyenler hepsi merkezi insaniyet odaklı.bugün yarın tamamı çözümlenirler.yıldızlar sim olmuş veya pırlanta ulaşamadıktan sonra.yıldızlar kaymış veya ışıl ışıl ışımış, yürekler karanlıkta kaldıktan sonra.esenlik dileğimle,değerli kalem.
yalan biraz arabesk olmuş.hayat çok güzel,çirkinleştiren,çirkefleştiren, bireysel çıkara dayalı yalanlar olsa da,, hayattan tad almaya değecek çok özel ve güzel değerler var.ay ve güneş tutulmaları, periyodik olarak tekrarlansada geçicidir.kitap veya roman hiç okumadım.hayatın gerçeklikleri insanı zaten yeterince roman-tik kılıyor.sevgiyle değerli kalem.