Göğe doğru yalnızlık büyür yağmurlarla akşam denizden yükselirken göğe en çok bahar gecelerini anarım hatıralarda ve umutlarım ağarır dere boyuna akan solan güneşte.
Yalnızlık şehrin üstüne düşer ağır ağır artık ilkbaharın heyecanından uzaktır nabzın atışı kanıksanmış ve acıtmadan toprağı besleyen yağmurlarda ıssızlığında suların.
Uzak, ıssız, üzgün ve yaslıdır bu saatlerde ruh katlanır ve artık zamana yayılır yalnızlık ayrılınca gövdeden yavaş yavaş belki de en büyük yalnızlık bu andır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Solan güneş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Solan güneş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygı değer Şairim bu güzel Eserinizi Canı Gönülden kutlar Tebrik ederim İlhamınız bol olsun daha nicelerine İnşallah Sağlıklı huzurlu bir Yaşam dilerim. Selâm ve Duâ ile Sevgiler Sevgiler.Üstadım.
Canı Gönülden kutlar Tebrik ederim
İlhamınız bol olsun daha nicelerine İnşallah
Sağlıklı huzurlu bir Yaşam dilerim.
Selâm ve Duâ ile Sevgiler Sevgiler.Üstadım.