duygular kutsal kinidir yüreğimin dişimle tırnağımla ne savaşlar yaptım onlar için zapt edilmemiş topraklarına girdim yalın kılıç pençesine almış kıvrandırırlar beni. en sağlam kasemlerin bile üzerinden öyle zamanlar geçti onlardan vazgeçemedim…
*
yıldızları düşüren, güneşi üşüten o duygular kimi zaman baldan tatlı, kimi zaman zehirden acıdır. bir bakarsın yürekleri tutuşturan ateş olurlar bir bakarsın ocakları söndüren rüzgar düşüncelerin zincire vurulması için dudaklara dikenli tel çekilmesi için yüreklerin mühürlenmesi için .
*
bitmemiş düşlerin aynasında solan, renkli süslerdir karanlık vadilerden başını gizlice kaldıran güneştir korkaktır duygular ,tuzak kurarken ışığa , zulası ürkek bir yürektir.
*
çekerken acının zincirlerini, bir yanı yalnızlıktır, tüter duman duman... bir yanı ıssızlıktır sessizliğin çığlığını duymaktır duygular koskoca bir zamanın yörüngesinde geçip giden kalbimin kilitli sırlardır.
*
her hazan vaktinde, önce kuruyup gidendir her deniz gibi kendi ufkunda yitip ,kaybolandır… kırılan aynalarda ,hep tuz buzdur duygular bir sızıdan mütevellit bir muammadır .. bir gölge oluverir akşamüstü alacasına, rengi utancından kırmızıya çalmış bir vurgunun simgesidir duygular…
*
her kuyu bir yusuf için, yasak elmalar , her gece bir masal için her pervane bir ateş için… bir aşk çarpıntısıdır yüreklerde duygular.
*
sızım sızım sızlayan sinelerin alevle tutuşturulmuş yangın yerlerinin pürtelaş iki damla gözyaşıdır, her katre alev onun yüzünden her ayrılık zamanları bir fısıltı halinde , antların içildiği, ahitlerin edildiği. yeminli bir söyleniştir... duygular.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sırları kalbime kilitli şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sırları kalbime kilitli şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.