mor zambaklar açtığı mevsim, ütüsüz beyaz gömleğim gelir aklıma birde eski evimizin tavanından dökülen tozlar vede perdesiz pencerelerden görünen gökyüzünün renkli tonları. güneşin yiten ışığında geçip giden vakitler. şimdi uçsuz bucaksız bir asuman mavisi.
*
en şiddetli bunalımların zuhuruna ramak kala, gökte damar damar çizilir şimşekler . illede bir sebeple kopar fırtınalar . nasıl ne zaman sonlanacağını bilemediğim izin verdiğim derbeder düşünceler . yaprak yaprak dökülür bir hazan vakti bir boşluk bulup zihnimin kainatından .
*
cinnetin kaçıncı durağı bu sıtma nöbetleri . ateşleri karşısında durup ,yangınlarına tutulduğum. alevlerinin ürperten kıpırtılarında öylece, yandıkça eridiğim, eridikçe yok olduğum .
*
kilitlerim son buhranları ruhuma. yağmur kokusuna muttasıl , her nasılsa çekip çıkarırım kendimi kuytularından . en sessiz anında göğe bir merdiven dayayıp, münzevi çilelerin inzivasına çekilirim.
*
her şafak vakti öncesi , hatıralar salkım saçak geçerler göğümden . ruhumdan deli divane kayar gölgeler , bir meczuba dönüşme safhasında.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mor zambaklar açtığı mevsim, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mor zambaklar açtığı mevsim, şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir çaresizligin acelesinde umuda koşarcasına sakin ve sabırla ne de güzel dizilmiş manzumeler Allaha yalvarırcasına yardım dileyen bir sabır. Redfer hocam gönlünüze saglık,yine bir inziva ruhda,kendi alemine dalip sessizce sukut...okumak hakikaten bir hediyeydi..Sag olun.