arkaya dönüp bakan, insanlar sokağında içim soluyordu, yedi tas suya koydum kabul görmüş bir yalnızlık, Tanrıyı sordu sonra anlattım... sayfası atlanacak bir masaldı, üvey ellerimden düşen ad sessizlik kibrit sesiydi fadoyu ağlatacaktı Marissa, avuç içime sakladım çalamasınlar diye gölge boyları kısalmıştı iyice elleri bağlayan ip isiydi, göğümde karanlık sildim azını...
yerinden oynayan taşlar, dizilmişlerdi kaldırımlara yol aksaktı göz ıraksak yerlerde heves kırıklıkları köşede eskimiş bir selamlık vardı bir tavan yerleştirdim boşluğuna, üç duvar ördüm daralmış kapısında, solmuştu saksılar çiçekleri ölgündü,suyu umarsız dünümü az/arlıyordu , boyun borcumun kefili duygular
döngü kısırdı gözyaşı özdeş düşümden düşen bin parça kalanlarımı sakladım bölenlerden anı kuruluyordu, hele dinsin içe işleyen yağmur diyen öteler aklıma geldi off çektim uzaktan, boğazı yutkundu İstanbul’un vedanın eli havadaydı, aşk neredeydi kimbilir...
kendini bil dedi iç sesim..bildim bir nefes için yorulandım ben ve yüzüm yok gibiydi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Nerede Kimbilir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Nerede Kimbilir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
örtük bir hevesten fazlası. hayatı kucaklamakla da eş değer. kelimelerin kifayetsiz kaldığı ve hayatın kamburunu yok sayıp salındığımız cennetin bahçesi her aşka düştüğümüz ve izahı olmayan... çok değerli hocam, var olunuz. eşsiz güzellikte bir şiir okumanın verdiği hazla tebriklerimi bırakıyorum, efendim. saygılarımla sayın Demir Hocam.
Kalemin susmasın
_____________________________Selamlar