(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ney'hane şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ney'hane şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kimsenin olamadığı bir AŞK 'a sahip oldu yüreğim , Gözlerim takip etti yazılan mısralarında AŞk 'ı Seni yaşadı her satırda benliğim Kalbin de tutuklu kaldı hayallerim Sınırsız düşler birikti . Uzaktan seyretmekti kendimi , sana Aşık olmak İfade edemediğim kelimeleri sahiplenmekti Yasakları çiğnemekti Yokluğunda ölmek , varlığından dirilmekti Ve Ben bu satırlarda yok olup Yine yeniden seninle Bir kez Bir kez daha Sende yok olup Seninle varoluyorum .
Sen bana sevda biriktir yüreğinde , Elbet kavuşuruz vuslat kokan bir şiirin tam canyerinde ..
Harikaa ,, o kadar güzel ki her bir satır ,, Her birine hayranlığımı bıraktım .Sevdana , yüreğine sağlık varol hep ..
Güne yakışıcak bir şiir bu ben kendi adıma seçtim :)
güneşten ateş çalmak Prometheus bilse çatlardı kıskançlıktan bir Prometheus değilim ama şiiri kıskandım hece ve uyaklarda hata var ama olur o kadar aşk halidir:) seni görmek ve okumak çok güzel yine:) selam fransız
Gönül dostu; Şiirin dizelerinde çok güzel bir anlatim tarzı var, haz alarak okudum. “ANDIMIZ” serbest… Çok sevinçliyim... TÜRKÜM, doğruyum, çalışkanım… .................................................... Saygı ve selamlar..
Gözlerim takip etti yazılan mısralarında AŞk 'ı
Seni yaşadı her satırda benliğim
Kalbin de tutuklu kaldı hayallerim
Sınırsız düşler birikti .
Uzaktan seyretmekti kendimi , sana Aşık olmak
İfade edemediğim kelimeleri sahiplenmekti
Yasakları çiğnemekti
Yokluğunda ölmek , varlığından dirilmekti
Ve
Ben bu satırlarda yok olup
Yine yeniden seninle
Bir kez
Bir kez daha
Sende yok olup
Seninle varoluyorum .
Sen bana sevda biriktir yüreğinde ,
Elbet kavuşuruz vuslat kokan bir şiirin tam canyerinde ..
Harikaa ,, o kadar güzel ki her bir satır ,,
Her birine hayranlığımı bıraktım .Sevdana , yüreğine sağlık varol hep ..
Güne yakışıcak bir şiir bu ben kendi adıma seçtim :)
Sevgimlesin ..