bütün gemileri boğalım omzundan kulağına dek uzanan sahil boyunca köpüğünde can çekişen hayaller vursun kıyılarına
dilimde yarı uykulu bir ıslık göğsümde başın incecik tüylerden şiirler dersin ellerin kadife dokunuşlarıyla ki hiçbir merhem iyi gelmez bu kadar terleyen aşka
şimdi parmakların pastel ben, resim defterin
düşlerin ruj sürene dek ve oduncu gömleğime kahve dökecek bir sebebin büyüsü büyü ten’e dek ellerini
acele etme,
gölge oyunu bu
ipleri eline geçirmeden önce yutman gerek sahnenin tozunu..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gölge oyunu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gölge oyunu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yine sözcük düellosuydu şiir, bu kez gölge oyununa karıştı dizeler, fransız yrıcalığı bir kez daha kendini ifade etti, kutlarım kaleminizi ,saygı ve selamlarımla
Dolma kalemin asaletine yetecek kadar bilgisi yok kalemimim, tükenenlerin doyuruculuğunda tükenmez kalem olmak dürüstlük sayılmazdı bana göre de o yüzden kurşun kalemim :)) Gözlemlerimle sil baştan yeniden dertleşip, geçinip gidiyoruz işte.
Çocukken kışları fırtınadan sık sık elektrikler kesilirdi ve annem gaz lambası veya mum yakardı. ee çocuğuz ,canımız sıkılırdı.. Gölgelerle kuş ve diğer hayvanları konuşturur eğlenirdik yanan sobanın çıtırtısında. Alakasız bir yorum biliyorum ama benim gölge oyunundan anladım bu,birde havicatla karagöz...
gaz lambasını biliyorum, köy evinde zırt pırt bizim de elektrikler kesilirdi ışığı izlemek çok keyifliydi sonra bir dönem lüküs yaktık onun sesi var yaa,,tam uykuluk :)
biz daha çok saklambaç oynardık tahta evde yürümek saklandığımız yeri ifşa ederdi