(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kedi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kedi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beşer,şaşar demişler ya atalar. Ya kendilerini kandırmışlar.... Ya da yapacakları gayri insani hareketlere kılıf uyduyrmuşlar...gibi geliyor bana. ... Güzel bir şiir...Saygılar Not.Yitik adlı şiirimde aynı konuyu işlemiştim.Bakmanız dileğiyle.
kutbo tarafından 6/3/2008 1:41:10 AM zamanında düzenlenmiştir.
Tava benim Balık benim Gitsene kedi Dikilmesin gözlerin
Yoksa yetişemeyeceğin Bir yere mi koysam Sen de mundar desen uzaklaşıp Ben de iyice doysam
Yok yok yapamam Öyle güzelsin ki Kıyamam Sabret Sabret kılçıkları kalana kadar
Bu gün iyi günümdeyim Hayret İnsanlığım tuttu Oysa insanlar Çoktan unuttu İnsanlığımızı
Dizelerinizde kediniz kadar güzel di hiciv yüklü manidar dizelerinizi kutluyorum saygıyla... ( Kediniz çok tatlı çokta masumca bakıyor ,birde biz insanlar onlara hayvan deriz, kedide ki bu masumuyet, insanlarda varmı sizce?..)
kardelenim tarafından 6/2/2008 8:01:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
Siz insanlığı unutmazsınız bu kadar duyarlı bir yüreğiniz varken ama insanlığı bilmeyen insan çok malesef , ne diyor Nizami ; İnsan ile insan arasında fark vardır . Bir demirden hem nal hem de kılıç yaparlar .........
cevabımı bulursam mutlaka yazacağım size.