liseli aşıklara mektup taşıyan utangaçlığımıza tadelleden rüşvet verilirdi kalpler arası yolculukta beyaz yakalı aşka elçilik yapardık ve sırrı sımsıkı tutardık
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
incir ağacı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
incir ağacı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
takip edilmek yada yazdıklarınıza birilerinin yorum yazması eleştiri yapması güzel, çünkü bu sayede biraz da merak edip o kişinin şiirlerini okuyorsunuz ve işte bu şekilde güzellikleri keşfediyorsunuz, bilmukabele olsun diye yazmıyorum bunları, sevdiğim bir tarzınız var ve şiir gerçekten güzel, saygılarımla...
gün içinde yazılanların hepsini okumak hem zor, hem de dikkat dağıtıyor
bu yüzden kendimce elediklerim dışında kalanları okumaya gayret ediyorum
şiirdeki tekniği bilmem anlamam ya da bu manada kendimi yeterli görmem lakin; okuyunca tereddütsüz iyi şiir dediklerim var sonrasında elimden geldiğince ıskalamamaya çalıştığım
kısacası;
karşılık olarak görmeyin lütfen şiir dilindeki üslubunuz ve derinlik algısı yaratan anlamı bir bütünden koparmadan aktarmak maharet işi
"Sokaklar yeşildi Sokaklar ağaç yetiştiren işçiydi"
Çok sevdim bu mısraları ve büyüğüm sokağa gittim bir an. Evimizin önünde bir akasya ağacı vardı.komşu bahçelerinde ise meyva ağaçları. Çiçeklerini yerdik akasyanın,dut silkeler, tozuna toprağına aldırmadan iştahla yerdik. Dediğin gibi "Caddeler çoğaldı sonra emzirmeyi bıraktı sokakları".... Ve dalında kurudu haşara çocukluğumuz.
Bu şiirin tadı çok güzeldi can.. Seviyorum kaleminin farkını...
Tebrikklerrr