(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
zen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
zen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ümidi kesilmek ve hürriyet aynı potaya sığar mı bilemem lakin yalnızlık tercihli yol ise huzura açılır diyorum
deftere ilk geldiğimde herkesi şair sanıyordum hele ki şiir eklemeden evvel fikir sanat eser yasak ceza ve kendi şiiridir diye onay kutucuğunu görünce,, dur dedim sen şair değilsin :)
sonra zamanla aklıma eseni yazabilmenin özgürlüğünü yaşadım
Sevdalı duyguların coştuğu bir gönülle kaleme alınan şiiriniz enfes... Şiir sevdik, şiir yazdık, şiir okuduk... ...................................... Saygı ve selamla.
"Zaten aşklar hep yalan dolan Sonu hep sızı hüsran Geriye kalanın ardından Yalnızlıklık olsa da sana ne"
Yani fazlada irdelemeden gittiği yere kadar yaşamak Ve güzel anılarla bitirmek en güzeli. Zaten aşk sonsuz olsaydı inan tadı olmaz onca şiir yazılmazdı dimi ama.
Yalan konusu ise en çok midemi bulandıran bir konu. O yüzden aşk benden uzak olsun. kim istiyorsa Tanrı ona kat kat fazlasıyla versin. Sırf bu yalan dolanlar yüzünden insanlara olan inancımı ve güvenimi yitirdim..
" çünkü yağmurlar bitince kaybolacak inan göğsünden vadine uzanan gök kuşağı,," dizelerinizde finale bayılıyorum.tek kelimeyle muhteşem.bu dizelere destan yazılır.ama bunun için romantik bir yürek lazım.o da bende yok.deneyimli kaleme esenlik dileğimle.
gel sen kalemi bırak bir tarafa ruhunun dingin sesini dinle rüzgarın gürültülü uğultusu şaşırtmasın seni
pencereni selamlayan yağmurun sesini dinle ağla ağlayabildiğince hüznün melodisine kulak ver
ay ışığının odana süzülüşü yıldızların kıvılcım saçarak gözlerine kavuşmak ister gibi dansa davetlerini kabul et
yalnız bırak içindeki yangını o kendi külüyle kavrulup sönecek sen güneşi karşıla maviyle beraber
sen istesende o sensizliği kabul etmeyecek
bak gün ışığı birazdan selamlayacak seni acılara gül geç onlar ruhunla olan savaşta asla galip gelemeyecek.
" sazcıyı yorumlamak için saz ustası olmaya gerek yok."diyorsunuz.kulak melodiye aşina olsun yeter.size sonuna kadar katılıyorum.güzel kaleme esenlik dileğimle.
zen pırlanta markası değil mi? hadi hayırlısı :)hoş geldin kürkçü dükkanına
selam:)