S/onsuzluğun tavanını delerken sevi panoraması Musalla taşıyla birdir bir oynuyordu narsizm çiçeğinin karası. Koşturuyordu bayrak yarışında klişe fikirleri ile kendi etabını. Bir o kadar banal ve sahteydi zarar bahanesine yazılan yanı. Niçinsiz nedensiz uğraşlar içinde yitirmişti öze haslet kendi dünyasını.
Bir garip martı gibi umarsızca uçuyordu boğulan dalgalarda. Neredeyse renkli kar yağdırıyordu tuval oyunlarında mavibulutlara. Denkleştirdikçe sıcağı soğukla Şimşekler yağmurlar seller Ürperiyordu sonsuz boşlukta. Anafor oluşturuyordu alınacak dersin nüansı Bir aşiret kadar geceyi tanıdıkça.
Soruyordu kendine; Anlaşılmazın labirentlerinde şiirsellikten öte Her çıkmazın çıkarları mı vardı kendi görkemli dilinde? Yoksa zamanın doruklarında mı saklanıyordu şifre? Sular seller gibi bentleri yıkıp geçtikçe yüksek bir gerilim miydi kör irade.?
Duvara kazınanlar kule olup haykırdıkça aşağıya ebruli kanatlarla Saf bir sevda Işık ısı ses yankısı ile buluşur muydu sıcacık ellerde. Nükleer bir güç müydü sevgi çoğalarak geri döner miydi sevildikçe.
’Yoksa gözyaşı da kandan ağır gelip’ isyan eder miydi teraziye..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİFRE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİFRE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlham veren bir şiir Anlaşılması zor olan bir duygunun Aynı oranda sorgulandığı Ümitsizliğin deryasında kaybolmuş bir ruhun Son bir umutla kanat çırpışı gibi.
Gönülden tebrik ederim.Kaleminiz daim olsun. Selamlar...
Şiir yazmak gönül işi Şair duygulu kişidir Şiir kalpte bir göz yaşı Aşkın manevi aşı'dır...
Bu güzel duygu yüklü şiiri Ve gönül dostu usta Şairi Canı gönülden tebrik ediyorum Değerli ÜSTADIM Kaleminiz susmasın Her daim hakikat yazsın Başarılar diliyorum
Duygu yüklü çok güzel bir şiir, yüreğinize sağlık...
Şiir yüce bir duygu...
....................................Saygı ve selamlar.