Kaç gündür çıkmıyorsun balkona, Apartman kaldırımlarında. Dudaklarımda sigara,bekliyorm,
Umudumu yarına taşıyorum, Bir anlık karışa geçer hislerimiz, Belki diyorum, Denk gelir gözlerimiz.
Şubatın yirmi sekizinci günü gibiyim, Yarınım ne olur muamma, Herşey bir günde olsun isterim, Bir defa gülüyoruz ama hergün ağlıyoruz acılara.
Yaşamak istiyorum hiç olmadığı kadar, Çünkü beni sevmen gibi bir ihtimal var. O ihtimal için yaşıyorum, Duvara çarpana kadar, Sana çıkıyor bütün yollar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Belki diyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Belki diyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygu yüklü şiirleri sunan yüreginizi taktirlerimle beğendim ve Tebrik ederim... Kaleminize ve ŞİİRİNİZE coşkular sunarım… ........................................................................ Saygı ve selamlar..
Duygu yüklü şiirleri sunan yüreginizi taktirlerimle beğendim ve Tebrik ederim...
Kaleminize ve ŞİİRİNİZE coşkular sunarım…
........................................................................ Saygı ve selamlar..