Ey iman edenler bu şiir sizin için yazılmadı, Okudukça anlayacağınız bazı gerçekler var. Sizden olmayanlar,sizin renginize boyandı, Bizse onlara bakıp törpülüyoruz vicdanımızı.
İslamiyet’in doğuşundan önce cahil Araplar, Batışı için de ellerinden geleni yapıyorlar. Orta Doğu’da bugün hâlâ katliam varsa? En başta ecdadı,şimdide torunları suçlular.
Kerbela’da Hazreti Hüseyin’i satan hainler, Bugün yine bir birini satıyor,hiç değişmedi. Hırs için halifeyi,Hazreti Osmanı öldürenler, Bugün yine,kardeşlerini öldürüyor,değişmedi.
Bize,Arap kültürünü İslam diye yutturdular, Özümüzü yani Türk’ün töresini unutturdular, Filmlerde "töre" kötüdür algısı oluşturdular, Bizi öz benliğimizden yıllarca uzaklaştırdılar.
Bu soruyu biraz olsun düşünmek gerek, Ya Türkler İslamiyeti kabul etmeselerdi? Bence çok şey değişirdi,yok olup giderdi, Çünkü,ezeli bilen Allah bunu böyle istedi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Türk'ün töresi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Türk'ün töresi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
____________________________Selamlar