Ve içinde senin olmadığın aşk ölüyor Senin elinde çiçek açıp, Benim elimde soluyor, İnada esir olmuş akıl, Yüreğin çırpınışlarını duymuyor.
Bana seslen, Senin sesin çorak bahçeleri çiçeklerle süslüyor. Bana mesafe koyma, Gurur ölmedikçe eller kavuşmuyor.
Ey huzurun rengi,seni yazarken benim gözlerim nemli, Bana siyahları laik görme. Mavi bak bana,mavi gökyüzü,mavi deniz kıskansın seni. İstersen kıvılcım,istersen de ateş ol, Ben yanmaya razıyım,yeter ki uzat ve tut elerimi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bana seslen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bana seslen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel düşüncelerin mahsülü olarak yazılan şiir övgüye layık Mükemmel bir eser olmuş... Kaleminize ve ŞİİRİNİZE coşkular sunarım… ........................................................................ Saygı ve selamlar..
Güzel düşüncelerin mahsülü olarak yazılan şiir övgüye layık Mükemmel bir eser olmuş...
Kaleminize ve ŞİİRİNİZE coşkular sunarım…
........................................................................ Saygı ve selamlar..