Yüzündeki o derin çizgilere aldırma Yıllar uzaklaşırken hatıra bırakmıştır Bırak duvarda dursun aynaları kaldırma Işıldayan sırlı cam kaç güzeli yakmıştır. Unuttun mu geçmişi bir kez hatırla dostum Konuşalım yeniden birkaç satırla dostum.
Gözünün kenarında ince iz var gördün mü? Seninle tanışınca onu ben bırakmıştım. Dalgalı saçlarını kestirdin mi ördün mü? Uçuşan telleriyle nice düşe akmıştım. Ak hayaller kurardık bahçesinde lisenin Gözlerinden akardı sevdanın seli senin.
Gölgesinde oturduk Beyazıt’ta çınarın Ruhumuza işledi konaklar yalı boyu Düşünmedik değil mi neler olacak yarın Düştük bir karanlığa geceden daha koyu. Bağrı yanık türküyle bazen düşerdik gama Onu katık ederdik hüznümüzle akşama.
Söylesene can dostum Kuş Köprüden geçtik mi? Korkmuş muyduk acaba kaleye de çıkmadık Üçler’de, Yüzevler’de çeşmeden su içtik mi? Zaman tuzakmış bize duyduk da ayıkmadık. Ama inan ki canım sağlamız kaya gibi Hiçbir şey yıkamadı inan budur sebebi.
Daha çok konuşuruz anarız o günleri Belki de buluşuruz lisenin kapısında Yeni baştan yaşarız huzur veren dünleri Şimdi izimiz saklı yıkılan yapısında. Kızma aynaya dostum o da biz gibi eski Güzel göstermek ister ama çaresiz belki.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dostuma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dostuma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin güzelliğine alkış tutuyorum... Bu güzel şiiri sunan yüreğe tebrikler… Şiirin sesi hiç susmasın... ............................................. Saygı ve selamlar..
Dostluklar dahi eskidi geçen zaman içinde muhterem Afet Hanım. Siz maşaallah yine de güzel şeyleri hatırlamışsınız güncele getirmişsiniz. Bir şiirimizde ifade etmiştik; " ne şarkı söylesek ses, ne de zikir çeksek haz kaldı..." diye.Bekleriz ki İstanbul örtsün üstümüzü. Yaşayanlara güzel dostluklar, güzel hatıralarla bir ömür diliyorum. Tebriklerimle...(Aksakal)
Gönlüne sağlık şaire'miz.Elimizden giden herşey kıymetlidir.İnsanoğlunun elinin ulaştığı veya sahip olduğu her neyse değerini çabuk yitiriyor malesef.Yüreğine sağlık,tebrik ederim selam ve saygımla..
Aynalar üzerine ne çok şey yazılabilir aslında ve hece o kadar güzel ki
Aynalarda bir yüz var bana benzemez aksi Yüzümdeki çizgiye yabancı gibi bakar Ne mektuplar var artık ne damalı bir taksi Hayat denen şelale daha yüksekten akar Eski dostlar gittiler kalmadı hiç birisi Sadece tanıdıktır senden hariç gerisi
Kattığın değer için teşekkürler, hepsi güzel ama beyit bölümü mükemmel ve gerçek. Sağolasın. Eski dostlar gittiler kalmadı hiç birisi Sadece tanıdıktır senden hariç gerisi
Ne kadar güzel bir seslenişti dosta.Yine şahsınız münhasır harika bir hece şiiri okudum usta kaleminizden.Muhteşemdi yine sevgili şairem. Yüreğinizin sesi daim ilhamınız bol olsun. Canı gönülden kutluyorum ehli kaleminizi.
Ne gariptir, hep geçmişe özlem duyuyor insan... en azından huzursuz ruhlar... Belki de yarının belirsizliğidir ya da dünden gelen keşkelerin taşınmaz yükü... Bir daha yaşayıp düzeltme hayalleri...
Güzel şiirdi Afet hanım ... Okurken lise yıllarım kısa bir film gibi gözümün önünden geçip gitti...
Tebrik ediyorum...
Saygılarımla ...
AhmettDemirr tarafından 9/3/2018 12:34:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
Şiirin güzelliğine alkış tutuyorum...
Bu güzel şiiri sunan yüreğe tebrikler…
Şiirin sesi hiç susmasın...
............................................. Saygı ve selamlar..