Boynu büküktür belki gördüğünüz bu resim Kızdırmayın kafamı kışı bile yakarım.
Zaman gelir susarım duyulmaz bir an sesim Bir bakarlar ben yokum hissedilmez nefesim Bazen duygulanırım bazen söner hevesim Boynu büküktür belki gördüğünüz bu resim.
İnat murattır derler bir takarsam takarım Her zaman katlanamam öfkelenip bakarım Zirvelere kızarsam şimşek olur çakarım Kızdırmayın kafamı kışı bile yakarım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TRİYOLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TRİYOLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kızın o zaman yakın kışları kalmasın kış mış...hem doğalgaz faturalarından kurtulsun millet hem devletimiz boyun bükmesin gaz gaz diye...dokunun sihirli değneğinizle...şaka bir yana selamlar cümle büyüktü güzeldi ..şiirde enfes
Kızdırmayın kafamı kışı bile yakarım. bu dize enfes Abla üzerine destan yazılabilir Kızdırmayın kafamı taşı bile yakarım. Kızdırmayın kafamı düşü bile yakarım. Kızdırmayın kafamı yaşı bile yakarım.
bazıları kendini dört dörtlük sanmasınlar Kızdırmayın kafamı beşi bile yakarım.bağlantıları da kurulabilecek bir dize çok iyi çok güzeldi sevgiler selamlar
Değerli şaire'miz,konusu,anlatımı ve anlamı bakımından çok güzel bir şiir okudum.Başarılarınızın devamı dileğimle tebrik ederim.Selam ve saygılarımla..
Gönül dostu; Şiire verdiğiniz emeğinize sayğı duyuyorum ve çok beğeniyorum... Şiir karın doyurmaz ama gönül doyurur… .................................................... Saygı ve selamlar..
yoo ben size hep hanımefendi diye hitap ettim, ve yeriniz hep ayrı oldu bende, yazdıklarınıza çok seyrek yorum yazdım ama zaman zaman gelip okudum üzgün dönemleriniz oldu sitem dolu yazdıklarınız vardı okudum telefon ile yaşadıklarınız da dahil takip ettim ama asla duygusal bir karşıtlık yok oluşmadı ki sebep yok, sizden incinmişliğim yok ki neden nefret edeyim. Bana yazdığınız ilk yorumu hala hatırlıyorum haliyle sorun yok. :-) Bu bağlamda farkında olmadan incinmenize sebep olduysam affınızı talep ederim. Saygı duyduğum bir insansınız, yetkin bir kalemsiniz saygı sunarım. sağlıkla kalın
Size bir şey itiraf edeyim mi Filiz Hanım, uzun zamandır benden nefret ettiğinizi düşünüyordum ve sebep de bulamıyordum bu anlamda ziyaretiniz mutlu etti. Kışı, kış olacakları yakamasak da gözdağı vermek iyi olur sanırım.
Evet sevgili Hicran değişik türler denemeyi severim, arkadaşlar da denerlerse sevinirim. İsim konusuna gelince seni mi kıracağım değiştiririm. Bu arada "abla" sözünü çok severim, daha samimi geliyor. Sevgilerle...