Türkü yine o türkü sazlarda tel değişti Yumruk yine o yumruk bir varsa el değişti. Neyzen Tevfik
Gece gündüz çalıştık özendik Avrupa’ya A dan Z ye ne varsa hepsi birden değişti. Bulduk yeni sözcükler pek de anlamayız ya Anlar gibi yaparız şiirde dil değişti.
Kimisi sürünürken kimi sürer saltanat Ana baba sözünü dinlemez oldu evlat Düzeyli birliktelik çıktı çıkalı üstat Nesebi belli değil vatanda döl değişti.
Bina yaptık ormanı erozyona kul olduk Yağmur yağdı sel oldu hep beraber mahvolduk. Boğazımıza kadar çamur çirkefle dolduk Susuz kaldı kurudu nehir ve göl değişti.
Çağdaş bir ülke olup ilerleyelim derken Değişen teller olsun sakın ha üzülme sen Kanser denen illete çare bulunmaz iken Saç ektiler başına ekranda kel değişti.
Kazak bluz kısaldı etek dersen mini dar O kadar açıklıktan utanıp eriyor kar Selüloit kremini süre süre kadınlar Nerdeyse kırılacak bedenle bel değişti.
Yoksul düşmüş bize ne yalnız güçlüyü tuttuk Merhamet hissimizi nefes almadan yuttuk Mesaj attık bayramda kartpostalı unuttuk Hazır mesaj çıkalı mektupla tel değişti.
Kavgasız spor olmaz malumudur herkesin Sen mezardan söylen dur duyulmuyor ki sesin Eller varsın değişsin Türk’ümüz değişmesin Hep Batı’dan esiyor ılıktı, yel değişti.
Cep takıldı kefene beyaz kefen değişti Özenti mi sebebi bilmem neden değişti Görüş duyuş anlayış hepsi birden değişti Yumruk kadına ait morartan el değişti.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Değişmedik Ne Kaldı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Değişmedik Ne Kaldı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yazmak lazım hakikati Ol Hakkı hakikat üzre Şairlik duygu hilkati Yazmak hep duygular üzre ----------------------------- Anlat neyse meramını Beklediğin muradını Okuyan koysun adını Adlar hep hakikat üzre ----------------------------- Kalem vardır bir hitabı Anlatır bin bir kitabı Bin suale bin cevabı Verir gör hakikat üzre ----------------------------
Şiir ve hayat tecrübesinin müşterek çabası, satırları şiir, şiiri dolu dolu ve hacimli bir manzum esere dönüştürmüş. Nasibini alana ve esere bu edebi katkıyı sağlayana aşkolsun. Günül tebriklerimle...(Aksakal)
Çivisi çoktan çıkmış yer yerinden oynuyor Dünya ne hale geldi sanma doğru dönüyor Tüm insani değerler cayır cayır yanıyor Sapılınca yanlışa gidilen yol değişti...
Diyerek,bir dörtlük ile eşlik etmek istedim gönül sesimden naçizane.
Muhteşem bir şiirdi sevgili şairem.Ve her satırı içimizi acıtan gerçeklerdi..Canı gönülden kutluyorum güzel eserinizi.
Özenti medya çoklarına asıl benliklerini unutturuyor. Hal hatır sorma yerini bilgisayarda oyunlar telefonla zaman harcamaya terketti. Önceleri olan neşeli sohbetler yerini adeta robotlaşan uyutulan gıdalarla obezletilen . Bir yanda da çare derken kanser saçan şeyler türedi. Ne zaman nasıl vazgeçilir aşırı gereksiz nesnelerden bilinmez. Uyuyan menfaatler için maneviyatlarını eş,dost arkadaşlarını hançerleyenlerde öncesine göre çok..Şiirinizi okuyunuca değişenler aklıma geldi kutlarım.Sydney den selamlar.