Hep en iyisini isterdi Hep en yükseğe çıkmayı Kuş olmayı dağların tepesinde İnsanlara yüksekten bakmayı Hatta biraz da abartarak Dürbün olmayı Kız Kulesinde
Ulan ne çok severdik seni biz Kanatları kibirden olan Baykuş!
Yükselmek sağlam karakter ister Aşağıya bakınca korkmayacaksın Ve sonra kullanmayacaksın Sana destek olanları merdiven diye
Hesabını da iyi yapacaksın Sen yükseğe çıktıkça Donundaki yamaların Görünme ihtimalinin!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şu Bizim Yüksel Hanım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şu Bizim Yüksel Hanım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
arkadaşım, yeni bir şiirini asana kadar burayı hep ziyaret edecem... şiirin okudukca daha çok anlamlaşıyor, daha bir keyif veriyor. kaleminin gücü belli. umarım seni okumanın bir kere daha zevkine varırız. sevgiler.
Hoş ve uyumlu bir komposizyon olmuş; şiir,adı ve resim:) Uzun zamandır siteye uğramadığım için ancak okuyabildim Yüksel hanımı ve yamalı donunu :)Böyle şiirleri seviyorum.Mesaj var içinde ,birebir tanımasakda benzerleriyle karşılaştığımız insanlar var.Şiir bu işte ; sadece aşk ve acısı değil.Hayat olmalı şiirlerde,insanlar olmalı. Kurdelede çok yakışmış şiirnize. Sevgilerimle.
Yükselmek sağlam karakter ister Aşağıya bakınca korkmayacaksın Ve sonra kullanmayacaksın Sana destek olanları merdiven diye
Ya üstad, hay ben senin ağzını öpeyim... Bu şiirini bazı şair arkadaşların okumasını o kadar isterdimki.. iki çevirme ve aşırma şiirle kendilerini Kaf dağlarında görenlere ithaf olsun ne diyelim.... Yüreğine sağlık...
şiir sevenlerin şiirle şairle sazla sözle buluştuğu " GECENİN KANATLARI ALTINDA" adlı tv programı AKS TV de .
cumartesi akşamları saat 22:00 da sizlerle buluşmaya devam ediyor. oldukça fazla izleyici kitlesine sahip program uzman sunucu ve kadrosuyla beyeninize sunuluyor. tanınmış kabul görmüş şair ve şiirlerinin dışında amatör şairlerin de sesi oluyor. şiirlerinizi yollayıp yorumlata bilir kitaplarınızı tanıtabilirsiniz. bu programın siz şiir sevenlere belkide iyi neticelere vesile olacağını umuyorum. program samsun ilinden canlı olarak yayınlanıyor.
ayrıca bu özel programın yöneticisi ve sunucucu olan arkadaşımız sitemizde bizlerle. -geceninkanatlarıaltında- adı ile arama yaptığınızda kendisine ulaşıp iletişime girebilirsiniz.
teşekkürler.
not:dileyen arkadaşlar benimle de irtibata girebilir.
sermin iren
sermin iren tarafından 6/3/2008 5:25:21 PM zamanında düzenlenmiştir
Hep en iyisini isterdi Hep en yükseğe çıkmayı Kuş olmayı dağların tepesinde İnsanlara yüksekten bakmayı Hatta biraz da abartarak Dürbün olmayı Kız Kulesinde
Ulan ne çok severdik seni biz Kanatları kibirden olan Baykuş!
Yükselmek sağlam karakter ister Aşağıya bakınca korkmayacaksın Ve sonra kullanmayacaksın Sana destek olanları merdiven diye
Hesabını da iyi yapacaksın Sen yükseğe çıktıkça Donundaki yamaların Görünme ihtimalinin!
Hayat dersi niteliğinde ki şiirinizi çok beğendim.Son dizeleriniz gülümsetti.Kutluyorum.Emeğinizi ve yüreğinizi.Kaleminiz daim olsun.Selam ve saygılarımla.