(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anevrizma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anevrizma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sökerim yüreğimden sana dair ne varsa Kan kokusu ellerimde, paramparça giderim.
söksende yüreğinden..kan kokusu da olsa ellerinde..acısı geçer mi..diner mi yüreğinde ki..fırtına..hiç sanmam şair..tebrikler..kısa ve özdü..saygılar..
Kaos duygusu aşkın, demlenmiş çığlıkları Vurgun yemiş gecelerim katline ferman arar. Sökerim yüreğimden sana dair ne varsa Kan kokusu ellerimde, paramparça giderim. İMGELERİN NAKIŞ NAKIŞ DÖKÜLDÜĞÜ DİZELER..KISALIĞINDAN ON KAT UZUN DUYGU VE DÜŞÜNCELERE SALAN DİZELER..KUTLUYORUM YÜREĞİ VEDE EMEĞİ..
Haykıran dizeler..Ellerinde kan kokusu çekip gitmek..Güzel imgeler var şiirinde sevgili Mehmet.O kan kokusu çıkar mı acaba diye de ben de soru işareti bıraktın.Vurgun yemiş gecelerin katline ferman araması...Tek tek her satırına dalıp gidilecek kısa bir şiir ama bunca aradan sonra bu kısa şiir kesmez okuyucularını.Tebrikler.
hey gidi günler ... bir zamanlar galiba milattan önceydi mehmet ali yazar biz okurduk... o günler geldi aklıma... "giderim" şiiriyle geri dönen arkadaşa selam olsun.