Yavrularına uçmayı öğretirken Avcının saçmalarına hedef oldu İki ilk Bir de fark vardı aralarında Avcının ilk ördek vuruşu Heyecanlı Ördeğin ilk vuruluşu Heye-cansız Eve gururla dönen avcıya İlk önce Mahallenin çocukları haber verdi Hasta annesinin ölümünü!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tesadüf şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tesadüf şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yavrularına uçmayı öğretirken Avcının saçmalarına hedef oldu İki ilk Bir de fark vardı aralarında Avcının ilk ördek vuruşu Heyecanlı Ördeğin ilk vuruluşu Heye-cansız Eve gururla dönen avcıya İlk önce Mahallenin çocukları haber verdi Hasta annesinin ölümünü!
Her canlının yaşamaya hakkı vardır,insan olsun, hayvan olsun canı ancak veren alır,çok çok karşıyım bu av denen sözde spora:( rabbim neyi nasıl yapacağını çok iyi bilir çok hüzünlendim hele temada ki o çaresiz düşüş!anlamlı güzel ders alınası düşündüren dizeler tebrik ediyorum değerli dost yürek daimi başarı dileklerimşe selam saygılar..
Avcılık dinimizde çok hoş görülmemiş zaten.Kıyabilmek canlara..Çok zor olmalı.....Yaradılmışı sevmek Yaradan dan ötürü...Tebrikler, içim burkuldu.. ESRA