Utanıyorum Marisa bildiğin gibi değil Beni gecede sakla çıkarma gün yüzüne Saflığımı fırsat bilip bir yaşımı çaldılar Aldılar zulamda sakladığım çocukluğumu Yanımda kal biraz daha güneş bi batsın Karanlık alsın beni içine öyle gidersin İnan ki gitmek bir intihar sebebidir Benim için Marisa, geride kalan için.
Korkuyorum Marisa bildiğin gibi değil Üstüme geliyor insanlar, patlamaktayım Düşeni kaldırmak için diz çökerdim ancak Kral olmuş bir adam ahkâm kesmekte Ya sen karışma diyor ya da önümde eğil Eğilmedim, susmadım ölmek için buradayım Daha yapacak birçok işim var benim Yıkayım bu saltanatları da öyle gidersin İnan ki susmak bir intihar sebebidir Ülkem için Marisa, çocuklarımız için.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MARİSA II (Susmak ve Gitmeler Üstüne) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MARİSA II (Susmak ve Gitmeler Üstüne) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Korkuyorum Marisa bildiğin gibi değil Üstüme geliyor insanlar, patlamaktayım Düşeni kaldırmak için diz çökerdim ancak Kral olmuş bir adam ahkâm kesmekte...tebrik ederim saygılarımla düşlerimin şehrine.
Korkuyorum Marisa bildiğin gibi değil Üstüme geliyor insanlar, patlamaktayım Düşeni kaldırmak için diz çökerdim ancak Kral olmuş bir adam ahkâm kesmekte Ya sen karışma diyor ya da önümde eğil Eğilmedim, susmadım ölmek için buradayım Daha yapacak birçok işim var benim Yıkayım bu saltanatları da öyle gidersin İnan ki susmak bir intihar sebebidir Ülkem için Marisa, çocuklarımız için.
Kıymetli değerleriniz için susuşunuzu takdir ettim..
Ülke tamam da Marisayı merak ettim açıkçası..Ne aşk ama..
Marisaya kocaman selam olsun