Bir renk tayfunu saklambaç oynarken kör labirentte Gerdim dünyayı bir ben parçasına İşledim umudu ince ince sarıp ipimi güzelliklerin kasnağına. Parmak uçlarımdan çıktım yolculuğa. Çıkmaz boyayla boyadım düş ülkesini Teğelledim yüreğimi devrik bir bahara Gelinlik dokudu limon çiçekleri kiremit renkli sabahlara. Taşıdım yarınlara gülümsemeleri mavi yaz akşamlarında. Solurken ciğerlerim asabi renkleri kusurları ile yeşillendi doğa. Çözüldükçe günün ipeksi çilesi Bir ışık makası kesti yetimliğin gölgesini. Maviyi ele geçirdi bulutlar gülüşerek dantel ördü beyazlar. Terledikçe kelimeler avuçlarımda yaraladı beni kanaviçeli boşluklar. Okşadıkça yüzümü zorba elleriyle pişmanlıklar..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KANEVİÇE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KANEVİÇE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhabalar Hocam.. Güzel dizelerin sahibini, Canı gönülden kutlarım. Nice güzel eserlere İnşaallah Kocaman yüreğiniz hiç susmasın efendim. _________ Selam ve Duâ ile ._________
Değerli dost, kanaviçe el işlemesi özel bir değer. Sevgisini karar işleyen. Anıların günlüğü gibiydi şiir. Çok güzel olmuş. Kutluyorum sizi yürekten. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Buram buram nostalji kokuyor sayfanız. Kanaviçe deyince benim de aklıma çocukluğum gelir hep annemin işlediği kanaviçeleri tel tel çıkarmaya bayılırdım ve sonrasında bembeyaz patiska üzerindeki o renk cümbüşünden gözlerimi alamazdım. Kanaviçe işlemek gibi şiir yazmak da ilmek ilmek dokunuyor harfler. Gönül nurunuzu dökmüşsünüz şiirinize, beğeniyle okudum.
Teşekkür ederim ziyaretinize ve güzel yorumunuza şairem.Ben o yolunandan yapmadım ama biliyorum.Genelde etamin,bursa keteni,panama ketenine yaptım.Çok sevgilerimle...
Yoksa sen bizim mahalledeki Bugra mısın :) Hani dördüncü kattaki evimin saksılığına oturup yüreğimi ağzıma getiren yaramaz çocuk..:) Biz el işlerimizi yaparken çocukların ne yapacağı hiç belli olmuyordu.Fiks menümüz kısır ve kekti:) Dedikodu da olmuyodu desem yalan olur.Ama ne güzel günlerdi onlar...Teşekkürler saygılar şair...
Her şairin okuduğu şiire yorum yapması güzel bir davranıştır... Şair karşılığını da yorum olarak bekler... Şiirin güzelliği solmasın... ...............................................Saygı ve selamlar..
yüreğinize emeğinize sağlık.... değerli çalışmanızı ve sizi içtenlikle kutlarım.... kaleminiz tükenmez olsun.... nicelerine..... selam saygı şaire ve şiirinedir
..sanat değeri olan kadim bir elişi örneği 'kaneviçe' ne güzel betimlenmiş kasnakların üstüne mânâlı sözcüklerle izledim narin yazan ellerin mahirliğini tebriklerimle kutluyorum selamlar Şaireme...