Dakikaların kırılan kanatlarında İçimde çalınmış bir nota şamar gibi vururken suratıma. Benziyordu günlerim bekleme salonuna. Çok kullanılmış uyaklar Yırtılası çığlıklarla dans ettikçe dudaklarımda.
Bastıkça gecelerimi militan duygular Yağmalandı sarayım göçe gecikmiş kuşlar tarafından. Şiirler yazdım beyaz tüylere sözlerin kolyesini çıkarıp boynumdan Sarı bir sis sırtını sürterken pencereme. Umudun sancağını diktim kalbime.
Boş sesleri besteleyip bağladım fecrin teline. Kanayan bir yumruk gibi otursa da gözüme güneş Çalkaladım karanlıkları bulutlar dolusu su sesiyle. Gün boyu özgürlük terledim gümüşlü sabahlar altın akşamlar üstüne.
Kim bilir kaç doğum yaptırdı ellerim bu kısır döngüye Kim bilir kaç mevsimin yağmurunda buruştu avuç içlerim. Kim bilir körükle kaç yangın taşıdım gençliğime Elinden tuttukça Kaç gaflete koştu çocukluğum Kaç hasret kaldı kucakta kaç kahkaha halen çınlıyor duvarda..?
Bizi "biz" olmaktan çıkartan çaresizliklere kahır ettiğimde. Geriye bir ’iyi ki’m kaldı Aktığı vakit gözlerimden gökyüzü seslendiğimde kendime. Gezdirdikçe gölgemi tekmeleye tekmeleye...!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR DELİ POYRAZIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR DELİ POYRAZIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli dost, biraz feryadi biraz itirazi duyguyla perçinlenmiş çok güzel ve de harika bir şiirdi. Anlam derinliği ve anlatımı çok güzel bir şiir. Tebrik ediyor yürekten kutluyorum sizi. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Güzel dizelerin sahibini, Canı gönülden kutlarım. Nice güzel eserlere İnşaallah Kocaman yüreğiniz hiç susmasın efendim. _________ Selam ve Duâ ile ._________
Anadolu Kültür Mozaik derneği şiir etkinliklerinde görüşmek üzere saygılar
Çok kendine has bir kalem... İmge ve betimlemeler özel ve özgün... Serbestte kendinizi fazlasıyla ispatladınız. Bu şiir de bunun kanıtlarından biri. Tebrikler...