Nefesimde sırlı mesafeler letafet koksa da bir rüyada. Güllelerin alacası parlar hülyalı bakışlarımda. İnsan saati zamanlarından Bitmemiş bir şiire bakar gibi bakarım Saksıları devrilmiş sokağıma. Ne güvercin tazeliği Ne omzuma dokunan meleklerin ürkek kanat çırpışı Sunmaz beklediğim hayatı bana. Sustuklarımı biriktirip biriktirdiklerimi dün saydıkça. G/izlenir yüzümde ağır çekimde yağmurlar. Sağır bir dünyada Acısı dişlerine geçmiş gölgelerin sayrılı ruhunda kanar hazanın yüzü Kırık bir dişlide Dizginlenemez duyguların akışı. sessizlikten fırlar bir yankı Geçer acı bir eylül köklerimden darmadağınık olur ağacım Rüzgar yanıt verir dallarıma ser verir sır vermez yaprağım. Kederden atlas serilir gölgeme ölüm bu kadar açken yediemine..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YEDİEMİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YEDİEMİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haziran ışıltıları, peşine takılmış temmuz sıcaklığı, ikisini harmanlamış bir ağustos.. Alıp götürürken güzellikleri. Yazdan kalma ılık bir şeyler, damla damla yüreğime akıyor. Bak,gör şimdi bir eylül nasıl ağlıyor..
Kutlarım biraz keyif çokca hüzünle okudum .Bu arada Gizinde Karanlığın''ı Golha'nın eşliğinde bir kez daha okudum,Teşekkür ederim.Şiirle hep.
Çınar GÖLE tarafından 8/29/2018 1:06:42 AM zamanında düzenlenmiştir.
Gönül dostu; "YEDİEMİN" isimli şiirinizi haz alarak okudum ve beğendim... ŞİİR’in huzur verdiğini öğrendik… ...........................................Selam ve saygılarla..
GELDİ İŞTE BAĞ BOZUMU MEVSİMİ... Rabıtalar bozulmasında, bağlar bozulsun ona katlanmak kolay...hüznün zirve yaptığı eylül güzel bir anlatım, güzel bir şiir...saygılarımla.