sırdan atlar sürüyorduk seraba ve en çok ünlemlere takılarak kırılırdı anlamlar yine de kıyamazdık bir yanlışa kurban edilecek kadar büyümemişti henüz tayların toynakları
burun farkıyla geçerdi kibrin takdire uyacak şayandan şaibe biçerdin kendine
neyse,
cennetine girmek için bir günah bulamadım kendime kaldı ki şahsa mahsus değilmiş affın -dan doğacak fırsattan alınacak istifade..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
toynak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
toynak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutluyorum değerli şairi, varolsun kalemi... Ne kadar hos ifade olmus... Oldukça özgün ve de olgun... Beğendim... ........................................Saygılarımla selamlar..
Kim girer, kim girmez bilinmez cennete ama. Kaleminizi okumak seçkin kişilerin tercihi diye düşünüyorum, Çünkü şiir de, şair de özel, bu sebeple okuyucu da özel oluyor. Aynı temelli duyguları, farklı olgu ve düşünce ile aktarmak gerçek anlamda kafası farklı çalışan, yüreği farklı hissedenlerin yapabileceği bir iştir. Kaldı ki yukarıda ki şiirimizde buna çok güzel bir örnektir. Kutluyorum sevgili şairim kalemini, farklı düşünce yapını, tarzını. Eksik olma buralardan, farklılığa ihtiyacımız var. Saygılar, selamlar, sevgiler.
Ne kadar hos ifade olmus... Oldukça özgün ve de olgun...
Beğendim...
........................................Saygılarımla selamlar..