(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALENİCE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALENİCE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Denetimsiz deyneksiz gezilmekte yaylalar. Yaylalarda parsellenmiş böylece. Duyduğumuz, dinlediğimiz bütün büyük aşklar, Yerini rantlara bırakmış gizlice.
Şimdi kaşarlanmış zorbalık. Gizli saklı da değil, Sanki büyük ve küçük balık örneği, Her şey kılıfına uygun ve de alenice
Rantın olmadığı yer varmı ki şaiirim aldığımız havada soluduğumuz nefeste, medyada, devlette, yaşamımızın her daim heryerinde '' O '' bazen insan doğmaktan ve insan yaşamaktan pişmanlık duyan rant kokan bir dünyanın içinde bulunmaktan utanıyorum... Tebrikler güzel bir konuydu kutluyorum saygıyla...
Şimdi kaşarlanmış zorbalık. Gizli saklı da değil, Sanki büyük ve küçük balık örneği, Her şey kılıfına uygun ve de alenice…
yaylalar yaylalar valla şair... bazen kalemlerimizdeki isyan bazen ti'ye alışlarımız sanırım o yüzden ağlanacak hallere gülmek ama bu gülüşler oynatmaya doğru gidiyor beynimi..... kutlarım... TEBRİKLER....duygu ve düşüncelerime tercüman dizeler okudum... saygımla...
Malesef can dostum, artık gözümüzün içine baka baka yapıyorlar ne yapılıyorsa. Biliyorlar ki yok elimizde bir gücümüz kalemimizden başka. Güç onların,adalet onların, para onların. Bize de çenemizi yormak kalıyor malesef yine ki malesef. Tüm güzelliklerimiz birbir elden çıkarken birilerinin cebine girmek üzre hatta cebinde. Buyurun gündemimizde topkapı sarayındaki birtakım tarihi güzellikleri kullanma hevesi var. Hürrem sultan olmaya hevesli birtakım zihniyetler malesef bizleri yönetmekte. Ne oldum dememeli ne olacağım demeli. Keser döner ,sap döner. Gün gelir hesap döner.
Şimdi kaşarlanmış zorbalık. Gizli saklı da değil, Sanki büyük ve küçük balık örneği, Her şey kılıfına uygun ve de alenice… Güzel kıyas.Güzel şiir..tebrik ediyorum.Selamlar..
Taş ocakları , hırsızlar , parsellenmiş yaylalar , ucuz aşklar , büyük balığın küçük balığı gözler önünde yemesi , evet dediğiniz gibi artık her şey alenice yapılıyor bu ülkede ve dünyada ......
Yazık oluyor gerçekten de o ipek yolunun geçtiği ve güzelim hanlarının ve köprülerin olduğu Tokat ve yöresine..
Kutlarım sizi , güzel ve anlamlıydı , sevgilerimle ...........
Yaylalarda parsellenmiş böylece.
Duyduğumuz, dinlediğimiz bütün büyük aşklar,
Yerini rantlara bırakmış gizlice.
Şimdi kaşarlanmış zorbalık.
Gizli saklı da değil,
Sanki büyük ve küçük balık örneği,
Her şey kılıfına uygun ve de alenice
yürekten kutluyorum güzel çalışmanızı baştan sona mükemmel ve haklılık dolu sevgiler saygılar