Duaya emanet edilmiş düşler arasında Kan kokusunun ortasında İki çocuk ... P..... ellerinin değip yıktığı pembeleri, mavileri... EYLÜL umudunu içinde öldüren belki Ve son bir nida ile Ah LEYLA!...
...
Oyuncak oynardık eskiden Sokaklar akşamlarda mahkum Biz akşamı eve geliş diye bilirdik Ş.... ise günah kapaması Ve pürüzsüz tene sinen kan kokusu isteğinde Ah be yavrum doğmasan... Mazlumlar doğmasa bu kahpe dünyanın Kirliliğinde...
Yürüyordu usul usul ayaklarıyla Yüzünde gamzeli bir tebessüm EYLÜL güzünde LEYLA sevmek gibi Öyle güzel bir hava Sonra....
Ayakları zift kokan taşlara değerken Arkasından ruhunu emen sesler geldi Koşmak istedi Oysa aklında bebeğini nerde unuttuğunu yahut arkadaşına ’bu kurabiye ne kadar güzel olmuş’ demek Geçerken Saat ilerledi karanlığa Sesler çağırmakta ölüme Koşmak istedi uzun uzun koşmak Koşarken tuttu çıt kırıldım koluna şeytan Çekiştirdi Bırak beni dedi Sürükledi kan kokulu topraklara Çamur suyuna Aklı karıştı, korktu sonra Anne dedi Anne kurtar beni...
...
Masumum, içimdeki geçmişim nasıl kanıyor bir bilsen Oysa ben seni EYLÜL ’üm LEYLA ’m Sabahına kahvaltı öğlen şekerleme akşam yemek masallarını anlatacaktım... Benim kanadım, sonsuz sevabım, yavrum Gittin ya EYLÜL, LEYLA Giderken ruhumdaki tümlüğümü alıp gidecek Ve geriye intikamdan doğma bir kabuk bırakacaktı...
Geçmişimin intikamını almaya . , Bugünümün çocukları yaşatmaya Geleceğinin Ş..... temizlemeye And içtim...
EYLÜL...
LEYLA...
E F T E L Y A... (Akdenizi cebinde taşıyan kız... )
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EYLÜL masumluğunda LEYLA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EYLÜL masumluğunda LEYLA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel, akıcı ve dokunaklı şiirleriniz için tebrik ederim.
Mazlumlar doğmasa bu kahpe dünyanın Kirliliğinde... ----------------------------------------------------------------------------------------- Dünya Yüce Mevla'nın bize sunduğu bir büyük lütuf. Ve can ve can ile bedeni tarumar eden dizgin tutmaz nefis. Şeytan ile nefis en kirli en pis şeylere cezbettirir. Cezbe kapılanlar da masum yürekleri, bedenleri bitirir
Eylül zeytin gözlü küçük masumiyet İsmini acaba mevsimden mi aldıydı mevsimi gibi sarardı soldu hazanlarda yok oldu. Yetti tmm bu son olsun dedikçe hiç bir ş.........k son olmıyacak.Leyla bebiş Rabbim kendini çok güzel fakat bahtını kara yazmış.Ateş düştüğü yeri yakar
Düşünmek akla getirmek istemiyorum onlara reva görülen sonu.ANA kuzusu melektiler İkisininde acısı yürek dağlıyor fakat Maviş gözlü Leyla'ya çok yandım Karlar yağdı Başa Leylam Viran oldu evin yurdun NE SÖYLESEM BOŞA LEYLAM😭😭😭
hülya hicran tarafından 7/8/2018 8:18:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Allah,doğrulara yardım eylesin.Her kötülüğü yapan caniler yapacağını yapmışken meclis halen ayak sürüyor kanun çıkarmak için. Gönül sesin susmasın,kalemin daim olsun.Tebrik ederim.Selam ve saygılarımla..
Merhaba değerli kalem İnsan kılığına girmiş o kadar çok yaratık var ki ...Ve suçun karşılığı ceza "Hak edene" verilmiyor. Bu da bu yaratıklar için caydırıcı olmuyor ne yazık ki. Bir an önce bunlara hak ettiğinin karşılığı olan cezalar çıkarılırda hiç kimse masumlara bunları yapma cesareti bulamaz. Yüreğimiz kanıyor hergün Kutladım bu asil yüreğini Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın
O kadar belli ki, şiirin gözyaşının harcıyla yoğrulduğu. Aksi halde bu kadar yağmur dolu bulutları bünyesinde taşıyamazdı. İçimiz yandı. Bu ateş böyle yanıp duracak korkarım. Duyarlı yüreğinizi ve her kelimesi çığ gibi büyüyen şiirinizi tebrik ederim. Saygılarımla.
kuşum girişi okudum gerisine cesaret edemedim ve bu gidişle düşlerimizi de bebeklerimiz gibi duaya emanet edeceğiz zira pis hesapların dangoz planların ardını yalnız dua görüyor
Cumhuriyet tarihi boyunca çocuk istismarı ve tecavüz olaylarında ülkeler genelinde dünya sıralamasında 30 lardaydık taki 2002 ye gelene dek ondan sonra dindar nesil yetiştireceğiz diye yola çıkanlar dünya sıralamasında cinsel taciz ve çocuk istismarı ve ölümlerinde dünya 3. sü yaptılar ülkemizi!!!
Ve her fırsatta cumhuriyetin ahlaksızlığından bahsediyorlar sürekli... Veriler ortadayken....
Tebrik ederim Güzeldi Emeğine Yüreğine sağlık şair
Taylan KOÇ tarafından 7/6/2018 1:06:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Tanrının nimetlerini bize sunar dünya. Dünya fani ve kötü değil. Fani ve kötü olan insanlar. Güzel blr şiirdi. Kutlarım sizi. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Mazlumlar doğmasa bu kahpe dünyanın
Kirliliğinde...
-----------------------------------------------------------------------------------------
Dünya Yüce Mevla'nın bize sunduğu bir büyük lütuf.
Ve can ve can ile bedeni tarumar eden dizgin tutmaz nefis.
Şeytan ile nefis en kirli en pis şeylere cezbettirir.
Cezbe kapılanlar da masum yürekleri, bedenleri bitirir