(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir neva İs... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir neva İs... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ateşin etrafında divane pervaneler gibi Döneceğim çevrende Yanacağım Gönlüme inceden inceye sızan ateşinle derin derin… En hafif dokunuşunda bile yanacağım… Usul usul sonsuzluğunda yok oluncaya dek.. Sonsuza dek… adım adım…
Okurken haz aldım, kendimi İstanbulun semalarında bir martı gibi özgür ve hür estim..
şiiri yapısal olarak fırtınadan arta kalan arkadaşım değerlendirmiş..onun üstüne laf etmem:)ve katılıyorum ona:)
istanbu'lu çok seviyorsun anlaşılan...ben de çok küçükken gitmiştim,bir de bu sene gittim..küçüklüğüme dair unutamadığım anılardan biridir kuşlara yem atışım...bir de bir hemşire vardı hastanede,beni alıp gezdirmişti:) bursa'da çok huzurludur arkadaşım,buram buram tarih kokar..gelmek nasip olur inş sana..gelirsen bir şiir de bursa'ya yaz... bizi bağlayan denizimiz var ya heralde etkilemiş iki şehri de:)bursa da çok güzelll:)konu istanbuldu bursaya çevirdim:))))
99 depreminden bir hafta önce bursa'daydım... ve aklıma kazındı... tarihi ve kültürüyle güzel şehirdir bursa,haklısın:) bu arada alakasız olacak ama istanbul bursa seferleri vapurla kırkbeş dakikaymış artık:)))) sen konuyu bursa çevirdim ben de giderek kahvehane muhabbetine çeviriyorum:) çok teşekkürler baharo beyazdı adı bahardı
de ki, hayallerimiz vardı kış erken geldi... o beyaz olup gitti... ilkbaharda dönmedi o sonbaharı seçti.. :)
sakladıklarını bi döksen ya istanbul beni boğsan içinde tüm yükünle ezsen bir an bile baş kaldırı olmaz benden sana belki de ölümlerin en güzeli olur ağırlığınla ezilmek ve bu benim için her şeyden önemli olur.. çünkü ben ölümüme hazine arayanlardanım...
görmeyi bilmeyen bir göz İstanbul'a harcasa da tüm ömrünü onu bilmedikten sonra ne anlamı kalır? sadece kalabalık ve her yerde derme çatma gece konduları görür..İstanbul'un kara çarşafı... Oysa fesleğendir İstanbul..sen kokladıkça renk verir...ve yavaş yavaş gösterir hazinesini sana; peçesinin altındaki masmavi gözleri ve tüm şuhluğunu... İstanbul'da şairler yaşamalı!..ne şairi olduğu fark etmez,ozan,ressam,müzisyen veya yaşam şairi; hiç fark etmez!sadece hissedebilmeyi ve görmeyi bilmeli.. teşekkürler yorumun için; İstanbul'a sen lazımsın, sana ise İstanbul şair..bu yüzden tez zamanda İstanbul'a kavuşman duasıyla...tabi benim de...:)
İstanbul: o kentin yalnızlığı ve yanılmışlığı da kendisi kadar büyüktür....martılarına aşık olduğum şehir...ve her gittiğimde garip bir şekilde bir yanımı boğarken diğer yanıma nefes olan tuhaf bir gizem.
çok haklısınız; bir yanıyla boğarken diğer yanıyla nefes verir;zaten bu yüzdendir ona olan onca aşk; çünkü duygu selidir,aynı anda tüm zıt duyguları sadece İstanbul verebilir bizlere.. teşekkürler...:)
Ateşin etrafında divane pervaneler gibi Döneceğim çevrende Yanacağım Gönlüme inceden inceye sızan ateşinle derin derin… En hafif dokunuşunda bile yanacağım… Usul usul sonsuzluğunda yok oluncaya dek.. Sonsuza dek… adım adım… ..................... GÜZELİN ÖTESİNDE İMGELERDİ ŞİİR VE YÜREK EMEGİDE KUTLARIM
İstanbul kimi anlar
Ama hayal ama gerçek
orda yaşadığın anlar
hece hece dize dize
yazan anlar
okuyan anlar.
Tebrikler.