(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
IŞIĞINIZ GÖZLERİME ZARAR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
IŞIĞINIZ GÖZLERİME ZARAR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
demek beyazlı şiirin buydu:)... ona içten söylenen her söz güzeldir aslında... beyazlı şiirler huzur verir bana...tabi beyazı giyen yüce birisiyse,daha bir anlamlı olur şiir...
yerden uzanıp bir kumsala yıldızları seyreder gibi onlarla konuşmak gibi onlara dokunmaya çalışmak gibi renkelrini sormuşsun şair ve onlar ''sanırım hayattaki en beyaz sizsiniz'' demişler ne kadar güzel ne kadar latif dizeler
ve belki de tırmanıp ağaçlardan birine ordan zıplamak gibi delice bir istekle belki yakalarım umuduyla gökteki yıldızları ama düşüp acıtıp diz kapaklarını en azından denedim deyip burukça gülmek gibi....:) minnettarım size şair.. teşekkürler.. sevgiler..
Ayışığı yansıyor avuçlarınızdan Saçlarınızdansa peri tozları Sadece nurdan gibi cisminiz Siz güldükçe kamaşıyor gözlerim Sanırım hayattaki en beyaz sizsiniz.... Tebrik ederim sevgiyle kalın.
ve her zaman ki gibi ilk beş satır kıvamında devama bence gerek yoktu bir iki cümle eklenebilirdi belki az kaldı bence ve ilk 5 satır beni götürdü ruhlar evine daha önce gitmedim inan 5 ten sonra düşürdü zemine o zaman bakma bu sakatın lafına sevgilerimle dostum
ona içten söylenen her söz güzeldir aslında...
beyazlı şiirler huzur verir bana...tabi beyazı giyen yüce birisiyse,daha bir anlamlı olur şiir...
sevgiler merve:)