(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GENÇLİK ŞİİRİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GENÇLİK ŞİİRİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
durdurmak zamanı...ruhen durdurmak gerek,beden karşı koyamıyor ki..zaten önemli olan da ruh değil mi... yüreğine sağlık arkadaşım...hep genç kalalım biz demi:) sevgiler:)
Yaşamın her anında geçmiş ve gelecek sorgusu daima insanların beyinlerini işgal eder. Geçmişe ait tatlı bir anı gelecekte düşlenen güzel bir hayal ve iki kuşak arasında sıkışıp kalınan şu anki zaman. Duygusal, gerçeksel, çevresel ve göregörlükten etkilenen ama uç noktada ama olması gereken noktada tezatlardan sıkılan bir içsesin dizelenmesi. Tebrik ediyorum.
İsterse solsun dünya! Denizler var gözlerimde dalgalı, Hülyalardan dalgalanmış umuda... Pek çok aşk var içimde, eflatunlara saklı... Bir yanımda akasyam’ın dalları, Bir yanımda gizli toprak patika... Henüz sonsuz düşüm;hep sonsuzda kalmalı!..
İlk kez şiirinizi okuyorum.Örgüsü sağlam... Yaşamak isteyip yaşayamadıkalrımıza duyulan, duygu sarmalı söndürülemeyen özlem ve hep içte kalan uhdelere giderek başkaldırıya dönüşen bir anlatım;başarılı.kutlarım.Yazmaya devam eminim daha güzelleri çıkacak çünkü yüreğiniz olduklça dolu ve sıkı !
zemineye renk uymamış. yazık olmuş şiire. dalga deniz boyunca ilerlerken içinde varlık timsali olanlar kıyıya insan atışını seyrediyor. iyimi yapıyor. bulutlar ne kadar yerdeyse o kadar heyecan veriyor. siste ayak izleri bunlar.
bu bir görme meselesi...dalga deniz boyunca ilerlerken içinde varlık timsali olanlar kıyıya insan atışını seyrediyor...iyi mi yapıyor...ne fark eder? kıyıya atılan insan da ölüp solup daha sonra yeniden dalganın içinde varlık timsali olanların vücudunda varlık bulmayacak mı?..bu sadece döngüyü görme meselesi... yorumunuz için teşekkürler:) sevgiler...
umarım hepimiz ebedi gençliğe kavuşup; yaşlılığımızı gencecik geçireceğiz...hem genç hem yaşlı;hem olgun hem çocuk;belirli belirsiz...deli dolu ve huzurlu....................var mı daha güzeli?...:) teşekkürler efendim...
yüreğine sağlık arkadaşım...hep genç kalalım biz demi:)
sevgiler:)